4 097 lukukertaa ·
9 vastausta
4k lukukertaa
9 vastausta
Tulpan valinta?
Aiomme asentaa kääntyvät suihkuovet suihkunurkkaukseen. Jokainen ovi painaa noin 25 kg ja kiinnitetään seinään kolmella ruuvilla. Seinä koostuu lastulevystä, märkätilakipsistä ja kaakeleista. Emme voi kiinnittää ruuveja koolauksiin. Mikä on järkevin proppukerroin? Riittäisikö tavalliset muoviproput? Vai haluanko mollys-kiinnikkeet triplakipsille? Vai pitäisikö minun valita jotain aivan muuta?
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 045 viestiä
Yleinen puuruuvi esim. spax, lastulevy tulee pitämään kaiken paikallaan. Ei mitään tulppia.
Protte
Protte
Fjäderviksplugg kanske kan vara något om man inte ids leta reda på långa mollyplugg? Fischer UX-pluggar klarar annars en maxbelastning på 25 kg i dubbelgips. Det är 25 kg rakt ut och med en säkerhetsfaktor på 3. Dvs varje plugg klarar 75 kg innan det börjar hända saker.
Kolme UX-pluggia kestävät helposti suihkuoviasi.
Teknistä tietoa Fischers pluggeista:
http://www.fischersverige.se/PortalData/10/Resources/fischer_se/pdf_dokument/Handbok_2009.pdf
Kolme UX-pluggia kestävät helposti suihkuoviasi.
Teknistä tietoa Fischers pluggeista:
http://www.fischersverige.se/PortalData/10/Resources/fischer_se/pdf_dokument/Handbok_2009.pdf
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 045 viestiä
Mutta TS:llä on kuitenkin lastulevy takana.
Protte
Protte
Mitä tarkoitat vastakkaisella seinällä. Se on kulma, jossa on kaksi kiinteää seinää ja kaksi kääntyvää suihkuovea, jotka on kiinnitetty kumpaankin seinään. Kumpikin ovi kiinnitetään kolmella ruuvilla.Sören8112 sanoi:
Minulla on ux-kiilapultteja kotona, joten se on minulle yksinkertainen ratkaisu, jos se voi toimia.joflopp sanoi:Jousikiilapultti voisi olla jotain, jos ei jaksa etsiä pitkiä mollykiilapultteja? Fischer UX-pultit kestävät muuten enimmäiskuormituksen 25 kg kaksoiskipsissä. Se on 25 kg suoraan ulos ja turvakerroin on 3. Eli jokainen pultti kestää 75 kg ennen kuin tapahtuu mitään.
Kolme kappaletta UX-pulttia kestää helposti suihkuovesi.
Tekniset tiedot Fischerin pulteista:
[linkki]
Hei
Protte on kyllä aivan oikeassa. Miksi opiskella, jos on sahanpuruja takana?
Terveisin Madde
Protte on kyllä aivan oikeassa. Miksi opiskella, jos on sahanpuruja takana?
Terveisin Madde
Klikkaa tästä vastataksesi