Autoilen hieman upotakseni uppoveden seinään. Olen ulkoistanut rappauksen ammattilaiselle. Nyt epäilen, että hän on käyttänyt liian vähän vettä laastissa (Kipsilaasti, merkki Rotband). Rappauksesta irtoaa nimittäin suuria paloja, kun porasin, vaikka olin varovainen ja tein uria kulmahiomakoneella etukäteen.

Nyt olen huolissani, että laatat irtoavat seinistä, jos laatoitan tämän päälle, mitä mieltä olette?

Reliefiseinä, jossa näkyy halkeamia ja lohkeilevaa kipsirappia Rotband-tuotemerkin kanssa, luo huolta laattojen kiinnittymisestä.

Valitettavasti en uskaltaisi luottaa siihen, että se pysyy paikallaan. On kalliimpaa tehdä uudelleen, kun kaakelit ovat jo paikallaan...

Kiitos vastauksesta, käsityöläinen tulee katsomaan sitä tänään ja saa sanoa mielipiteensä.

Onko täällä muita, joilla on input?

Kasteliko hän alustan vai oliko hänellä primeri?
Kipsilaasti voi käyttäytyä noin, jos se kuivuu liian nopeasti, ja tyypillisesti näin tapahtuu, jos alusta imee kosteuden kipsilaastista liian nopeasti.

Joko liian vähän vettä käytössä tai alustaa ei ole kasteltu. Hän näyttää ajaneen kahdessa erässä, koska ensimmäisen kerroksen alle jää toinen kerros.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.