Suuri epävarmuus parvekkeemme suhteen! Talo on rakennettu leca 400mm homogeeninen. sitten 70mm solumuovia ulkopuolella ohut rappaus. Rakentanut yhtiö on tehnyt paljon virheitä ja meni konkurssiin heti rakentamisen jälkeen. Nykyinen rakenne on puuparveke, jonka kantopalkki on kiinnitetty jollain kemiallisella ankkurilla, näyttää joustavalta putkelta mutta on jäykkä, ja sitten jokin massa sisällä. Lisäksi tukipilari on ruuvattu ulkopuolelta, jossa kaide menee fasadia vasten.
Tunnen suurta epävarmuutta tämän ratkaisun suhteen ja mietin tehdä uudelleen ja tehdä oikein. Miten toimia? Sisäpuolella on kylpyhuone, joka juuri nyt on tarkoitus remontoida (älä kysy miksi). Joten mahdollisuus kiinnittää sisäpuolelta on nyt olemassa!