R
Rakensin hyllyn, johon voin laittaa joitain listoja ja profiileja. Käytin vanhaa pahviputkea, jonka halkaisija on noin 10 cm ja joka oli minulla jo ennestään. Sahasin noin 50 cm pitkiä palasia ja jyrsineilin uraan lankkuun, jotta voin asettaa ne siihen (ajattele todella suurta panhuilua).

Jotta ne voisi kiinnittää lankkuun, sain loistavan idean täyttää jyrsityt urat silikonilla ja painaa putket siihen. Olisi varmaan ollut aika hyvä idea, jos olisin oikeasti käyttänyt silikonia. Huomasin tänään, että olin sen sijaan onnistunut ottamaan outdoor seal -putkilon, jota en edes tiennyt omistavani.

https://www.bostik.com/sweden/sv/ca...uBDcPP37-elR1FOrsmUHr9lfgMb846ZRoCtHsQAvD_BwE

Huomasin sen siksi, että sauma oli edelleen tahmea kuin kun se tuli ulos putkesta, kun tarkistin tänään, noin 12 tuntia myöhemmin.

Ainoa mitä löytää tuotteen kuvauksesta, on että sen pitäisi olla pinta-kuiva 48 tunnin jälkeen. Mutta kovettuuko se koskaan läpikotaisin vai olisiko yhtä hyvä yrittää poistaa sotku ja aloittaa uudelleen? Ei haittaa, vaikka odottaisin pari viikkoa että se kovettuu, mutta jos se on turhaa, on yhtä hyvä tarttua asiaan heti.

Viimeksi muokattu:
Se ei tietääkseni koskaan kovetu.

• Tykkään
Chiippe
  • Laddar…
R
S stockholmsamatören sanoi:
Se ei tule koskaan kovettumaan, niin kuin tiedän.
Kiitos, tajusin sen parin päivän jälkeen, yritin poistaa sotkua, läikytin lakkaa koko projektin päälle, heitin kaiken roskiin, ja olen nyt päättänyt tehdä toisen ratkaisun :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.