Hei
Minulla on autotalli, jossa on betonilattia ja -katto (valettu välipohja). Seinä on kevytbetonia.
Suunnittelen säilytys- ja hyllyjärjestelmää yhdelle seinälle ja mietin vaihtoehtoja kiinnittää kevytbetoniin (joka on huokoista).
Mietin sen sijaan teräsohjaimien/lisäosien kiinnittämistä lattiaan ja kattoon teräsohjaimilla ja sitten käyttää esimerkiksi 21 mm rakennusvaneria materiaalina, johon kiinnitetään säilytys- ja hyllyjärjestelmä. Kuulostaako järkevältä?