1 805 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Tila lastenvaunuille/pyörävaunuille terassin alla
Hei,
Minulla on terassi, joka on niin korkea, että voin juuri ja juuri saada lastenvaunut ja polkupyöräkärryn sen alle.
Nyt pohdin, miten voisin parhaiten tehdä tämän, jotta vaunut säilyisivät kohtalaisesti. Luultavasti ne voisivat parhaiten, jos niitä säilytetään oikeassa varastossa (jotta ne eivät ruostu, homehdu, tule muurahaispesäksi jne.), mutta varaston paikka haluamme muuhun käyttöön.
Tässä ovat ajatukseni tähän mennessä:
- Kalteva muovikatto (suojaa sateelta, terassilta tulevalta roskalta jne.)
- Yksinkertaiset seinät, jotka suojaavat sateelta
- Tuuletusaukot (jos rakennan sen tiiviiksi)
- Jokin soran/laattojen muodossa oleva alusta
- Lukittava ovi
- Ehkä joku lamppu
Mitä mieltä olette? Tarvitseeko minun rakentaa se tiiviiksi, esimerkiksi? Mitä tulee tuholaisiin (vaunuissa on aina joku ruoan murunen), ajattelen, että käsittelen sen, jos niitä tulee.
Minulla on terassi, joka on niin korkea, että voin juuri ja juuri saada lastenvaunut ja polkupyöräkärryn sen alle.
Nyt pohdin, miten voisin parhaiten tehdä tämän, jotta vaunut säilyisivät kohtalaisesti. Luultavasti ne voisivat parhaiten, jos niitä säilytetään oikeassa varastossa (jotta ne eivät ruostu, homehdu, tule muurahaispesäksi jne.), mutta varaston paikka haluamme muuhun käyttöön.
Tässä ovat ajatukseni tähän mennessä:
- Kalteva muovikatto (suojaa sateelta, terassilta tulevalta roskalta jne.)
- Yksinkertaiset seinät, jotka suojaavat sateelta
- Tuuletusaukot (jos rakennan sen tiiviiksi)
- Jokin soran/laattojen muodossa oleva alusta
- Lukittava ovi
- Ehkä joku lamppu
Mitä mieltä olette? Tarvitseeko minun rakentaa se tiiviiksi, esimerkiksi? Mitä tulee tuholaisiin (vaunuissa on aina joku ruoan murunen), ajattelen, että käsittelen sen, jos niitä tulee.
Kalteva muovikatto ja sora lattiana riittävät, jos haluat pitää sen yksinkertaisena.
Meillä on lastenvaunut, jotka ovat olleet ulkona katoksen alla terassilla melkein 2 vuotta ilman pienintäkään vahinkoa.
Jos rakennat tiiviisti, saat enemmän ongelmia kondenssin kanssa ja homeen riski kasvaa.
Meillä on lastenvaunut, jotka ovat olleet ulkona katoksen alla terassilla melkein 2 vuotta ilman pienintäkään vahinkoa.
Jos rakennat tiiviisti, saat enemmän ongelmia kondenssin kanssa ja homeen riski kasvaa.
Onko muovi vain yläpuolella? Ei mitään, mikä menee hieman sivuille suojaamaan sateelta ja tuulelta? Onko se niin kuiva, että voit jättää huopia ym.?maah sanoi:
Kysymys: onko sinulla ollut vaunu siellä ympäri vuoden kaksi vuotta? Vai vain kesällä?
Klikkaa tästä vastataksesi