8 671 lukukertaa ·
10 vastausta
9k lukukertaa
10 vastausta
Tiivistä sokkelin alta
Tein virheen, kun asensin autotallin sokkelipuun, koska olen aloittelija. Laitoin vain tervapaperia muistuttavan kaistaleen, mutta olen myöhemmin ymmärtänyt, että pitäisi käyttää makuualustaa muistuttavaa materiaalia tiiviyden varmistamiseksi. Nyt muutamista kohdista näkyy päivänvalo ja siitä tulee vetämään. Tämä ei ole lämmin autotalli, mutta olen ajatellut pitää noin 10 astetta, joten se pitäisi kyllä tiivistää jotenkin. Onko suositeltua menetelmää tiivistämiseen?
Voin suositella Bilteman saumavaahdon pistoolia hintaan 99.. ja sitten ostat SIKA saumavaahtoa pistooliin, uskomattoman kätevää ja helppoa saada sopiva määrä saumavaahtoa oikeaan paikkaan. Tiivistetty puupalkkien ja rossipohjan väliin tällä tavalla, toimii loistavasti.
Muutenhan on saatavilla rakennessauma, MS-polymeeri tai tavallinen rakennussilikoni, tai kumi-lista...
Muutenhan on saatavilla rakennessauma, MS-polymeeri tai tavallinen rakennussilikoni, tai kumi-lista...
Jos hakaners ehdotus ei toimi, ota rakennusmassa: http://byggkatalogen.byggtjanst.se/bostik_ab/fogmassor/bostik_silmax_byggfog_2620/i200312/ Ja levitä nauha niin hyvin kuin mahdollista molemmille puolille, lattian ja palkin väliin. Jos teet kuten hakaner ehdotti, sinun tulisi silti laittaa saumanauha ulkopuolelle.
Henkilökohtaisesti en alkaisi leikkiä saumausvaahtoon. :x
Kapea rako, joka on lisäksi vaakasuorassa tasossa, ei anna suurempaa mahdollisuutta ilman liikkua konvektiolla, joten eristysmateriaali siellä raossa tekee hyvin rajattua hyötyä.
Näin ainakin minä tekisin ...
Henkilökohtaisesti en alkaisi leikkiä saumausvaahtoon. :x
Kapea rako, joka on lisäksi vaakasuorassa tasossa, ei anna suurempaa mahdollisuutta ilman liikkua konvektiolla, joten eristysmateriaali siellä raossa tekee hyvin rajattua hyötyä.
Näin ainakin minä tekisin ...
Syllpappi estää kosteutta, mutta se ei tasoita epätasaisuuksia, syllieristys "vaahto-materiaalilla" tiivistää myös.FredrikR sanoi:
Mitä tulee sotkemiseen vaahtomuovilla: kuten sanottu vaahtomuovipistooli... jopa sotkija kuten minä onnistun levittämään vaahtomuovia tarkasti ja ilman sotkua sellaisella
Mikä on muovikiilojen tarkoitus silloin? Kuinka monta ja minkä kokoisia olit ajatellut?magnu sanoi:
@nossodo, kyllä voi korjata kaiken jälkikäteen. Ei hätää.
Voitte tuoda mobiilinosturin ja nostaa koko autotallin ylös ja laittaa vähän makuualustaa sokkelin alle ennen kuin lasketaan se takaisin alas.
Klikkaa tästä vastataksesi