Hei!
Aion asentaa ulkoverhouksen (22x145) tiilitaloon (täystiili, paksut seinät).
Ajatuksena on kiinnittää 45-listat ja ruuvata sitten vaakasuora paneeli niihin.
Mitä suosittelette käytettäväksi kiinnitykseen ja kuinka tiheään niiden pitäisi olla kiinnitetty listoihin? Riittääkö 45x45-listat?
Terveisin,
/Carl-Magnus