Mietin, että tiiliseinä keittiöön voisi tehdä siitä sellaisen tehosteseinän.

Onko kukaan tehnyt sitä ja tietää, voiko vaan jatkaa tiilillä gyprocin sijasta sisäpuolella? Olen miettinyt sitä pitkään ja eilen näin sen sommartorpetissa ja siitä voisi ehkä tulla kaunis...luulen?!

;D

/Jonte
 
Varmasti todella hieno, kun se on uusi, mutta se kerää rasvaa ja likaa! Kuinka aiot puhdistaa sen? Painepesuri??
 
Eld sanoi:
Säkert jättesnyggt när den är ny men den kommer att samla fett och smuts! Hur ska du rengöra den? Högtryckstvätt??
Kanske inte så farligt....hoppas jag. Köket är stort och den aktuella väggen är mer i matplatsdelen av köket.

Glöm inte att fuktspärra väggar och tak om du ska gå lös med högtryckssprutan när det flottas i taket... ;-)
/J
 
Gigolo sanoi:
Tätä tarkoitusta varten on saatavilla tiiliä. Ota yhteyttä tiili- ja kivitoimittajiin. On olemassa esimerkiksi tiiliä, jotka vaihtelevat hieman sävyissä, mikä tekee pinnasta elävän ja erittäin kauniin sisustusyksityiskohdan.

Muurauksen jälkeen pinta käsitellään suolahapolla ja sitten lakataan pari kerrosta kirkaslakalla. Pinta tulee kestäväksi ja pyyhittäväksi. Näin tehdään muurattujen avotakkojen kanssa, jotta ne kestäisivät kovempaa kulutusta kuin tehosteseinä.

En muista, mistä sellaista tiiliä voi löytää, mutta palaan asiaan muistin virkistyessä//G
Loistavaa :). Toivoin, että joku tietäisi...kiitos!
 
Suojaa tiiliseinä klinkkeriöljyllä! Se sisältää silikonia, joka antaa suojaavan pinnan.
 
BoByggarn sanoi:
Suojaa tiiliseinä klinkkeriöljyllä! Se sisältää silikonia, joka antaa suojaavan pinnan.
Tuplapeukku ;D
 
Paino on tosiaan tärkeä huomioida. Onko sinulla alusta, joka kestää tiilen?
 
Muuten onhan olemassa koriste-tiiliä, jotka eivät paina niin paljon.
 
pizzeria...
 
Strisak sanoi:
Paino ennen kaikkea on tärkeä huomioida. Onko sinulla alusta, joka kestää tiilen?
Ei aaaaavistustakaan. Uusi rakennettu talo, joka kestää kamiinan ilman vahvistusta. Sanoo se jotain?
 
Erika sanoi:
Onko mahdollisesti jotain tällaista, mitä etsit?

[linkki]
Näyttää hyvältä. Esitettä tilattu! Kiitos...

:)
 
Kaivoin esiin todella hienon tiiliseinän keittiössäni ;D talo on rakennettu 1870. Siitä tuli todella tyylikäs! Käytin kuitenkin betoninöljyä pinnalle. Se oli asiantuntijan suositus, joka piti tätä parhaana vanhan rappauksen ja laastin sitomiseen. Säilytin kuitenkin olemassa olevat kaakelit tiskipöydän ympärillä, jotta se pysyisi siistinä. Minulla on kuitenkin joitakin johtoja, jotka ovat tiilen päällä enkä voi siirtää niitä ja minun pitäisi piilottaa ne jotenkin tyylikkäästi... yksi vaihtoehto voisi olla "feikki-tiili".... :P
 
Olen tiilittänyt seinän keittiötason ja kaappirunkojen välissä leikatulla tiilellä. Niitä löytyy usein jälleenrakennusasemilta. Ne ovat vain muutaman millimetrin paksuja ja painavat tuskin mitään. Ne on leikattu oikeasta tiilestä, joten ne näyttävät aidoilta ja ovat paljon halvempia kuin kokonaiset levyt, joita voi muuten ostaa kaupoista. Puhtaanapidon osalta ne voi kyllästää aivan kuten luonnonkivilaatoituksen. Peseminen onnistuu helposti pehmeällä harjalla.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.