Hei kaikille!
Urakoitsija rakentaa parhaillaan meidän 2-kerroksista taloa. Siihen tulee pulpettikatto, jonka kaltevuus on 14 astetta. Kattoa ei kuitenkaan tule näkymään, koska se "osoittaa" takaosaa kohti, joka on suunnattu metsäosaa päin (eli katon korkeus on alempi takaosassa).
Ajattelimme laittaa klikattavan peltikaton, mutta urakoitsija kysyi, haluaisimmeko vaihtaa tasaisiin tiilikattoihin ja säästää noin 40 000 kruunua.
Minkä te olisitte valinneet? Onko klikattava peltikatto parempi ja 40 000 kruunun arvoinen verrattuna tiilikattoon? Olisin sydämestäni kiitollinen hyvistä neuvoistanne 😊
Terveisin