Hei kaikille!

Yritys rakentaa tällä hetkellä meidän 2-kerroksista omakotitaloa. Siihen tulee pulpettikatto 14 asteen kaltevuudella. Kattoa ei kuitenkaan tule "näkemään", koska se "osoittaa" talon takajulkisivua kohti metsää (eli katon korkeus on matalampi takajulkisivulla).
Olimme suunnitelleet käyttävämme klikattavaa peltiä, mutta yrittäjä kysyi, haluaisimmeko vaihtaa tasaisiin kattotiiliin ja säästää noin 40 000 kr.

Mitä te olisitte valinneet? Onko klikattava pelti parempi ja onko se 40k lisähinnan arvoinen verrattuna kattotiiliin? Olisin erittäin kiitollinen hyvistä neuvoistanne 😊

Terveisin
 
surris
A Adam.jn sanoi:
Hei kaikille!

Urakoitsija rakentaa parhaillaan meidän 2-kerroksista taloa. Siihen tulee pulpettikatto, jonka kaltevuus on 14 astetta. Kattoa ei kuitenkaan tule näkymään, koska se "osoittaa" takaosaa kohti, joka on suunnattu metsäosaa päin (eli katon korkeus on alempi takaosassa).
Ajattelimme laittaa klikattavan peltikaton, mutta urakoitsija kysyi, haluaisimmeko vaihtaa tasaisiin tiilikattoihin ja säästää noin 40 000 kruunua.

Minkä te olisitte valinneet? Onko klikattava peltikatto parempi ja 40 000 kruunun arvoinen verrattuna tiilikattoon? Olisin sydämestäni kiitollinen hyvistä neuvoistanne 😊

Terveisin
Se on juuri ja juuri rajoilla, että saumauskatto toimisi sillä kattokaltevuudella. Joten en olisi valinnut sitä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.