gusper sanoi:
Mikä on kohtuullinen hinta tiilikatoille /m2
Älä unohda käytettyjen markkinoita! Tiili- ja betonikatoja löydät täältä, hintaan 5-10 kruunua per katto:

http://www.byggigen.se

Terveisin,
Mats Broberg

Ok. Suurkaupungin tiiliä vuodelta -46 myydään hintaan 1,20 kappale. Toimitus vapaasti katoltani. Itsekeräys. Toimitus huhtikuussa.

Maalaishinta nopean kaupan yhteydessä....:)

Onko joku, joka tietää hinnan lasitetuille kattotiilille? Olen kiinnostunut vain itse tiilen hinnasta!

Ystävällisin terveisin

Jörgen

Maksoimme 4,9/tegelpanna (Zanda nordica plus)

Onko tämä hinta lasitetulle tiilikatolle? Eihän kyse ole lasitetusta betonista? Sillä minulla on hinta 120 kr/m2 mustalle lasitetulle tiilikatolle.

Ystävällisin terveisin

Jörgen

Se on lasitetun betonitiilen hinta ....

Terese!

Kiitos vastauksesta!

Ystävällisin terveisin,

Jörgen

joen1 sanoi:
Onko tämä hinta lasitetulle kattotiilelle? Eikö se ole lasitettu betonitiili? Koska minulla on hinta 120 kr/m2 mustalle lasitetulle kattotiilelle.

Ystävällisin terveisin,

Jörgen
Tämä kuulostaa halvalta, mistä löytää lasitettu tiili tähän hintaan?

Övikissä (hyvät yhteydet) ;D

Onnittelut terese, mutta Jörgen, onko sinulla myös "hyviä" kontakteja, vai voiko saada lasitettu näihin hintoihin?

Lasitetut oikeat tiilikatot 120kr/m2 Puolassa tunnetuilta merkeiltä.

Ystävällisin terveisin

Jörgen

joen1 sanoi:
Lasitetut oikeat tiilikatot 120kr/m2 Puolassa tunnetuilta merkeiltä.

Ystävällisin terveisin

Jörgen
Kiinnostavaa, onko sinulla hyvä yhteyshenkilö, vai ajatko lähimpään rakennusliikkeeseen Puolassa ja teet tilauksen?

Sen hinnan sinun pitäisi saada useimmilta rakennusfirmoilta. Ongelma on, että he eivät puhu muuta kuin puolaa.

Ystävällisin terveisin

Jörgen

JoGi, mistä olet saanut palkintosi yllä? Terveisin / Taffe

En usko, että hinta on enää ajankohtainen, kun otetaan huomioon, että viesti on yli kymmenen vuotta vanha, mutta sitä sinä et tosin kysynyt. Tervetuloa foorumille. :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.