Mikä on kohtuullinen hinta kattotiilille /m2

sain nopean hinnan yksinkertaisista antiikin harmaa/musta benders 6,4o kr kpl

Voit ladata ohjelman Bendersin kotisivulta, jossa voit laskea, kuinka monta kattotiiliä tarvitset katolle.

Vittingetegel, 160 SEK/kvm, en muista tarkalleen oliko toimitettuna katolle vai ei (en usko että oli). Menee 10-11 kattotiiltä per kvm.

/M

Olen saanut hinnan 13:-/panna vittinge tiili + toimitus

Jos tyytyy betonitiiliin, niin Jönåkers maksaa alkaen 59 kr neliöltä, älä unohda, että kuten harjatiilet, harjanauhat, askelontapit ynnä muut maksavat mansikoita!

MathiasS sanoi:
Vittingetegel, 160SEK/kvm, en muista tarkalleen, oliko toimitettuna katolle vai ei (luultavasti ei). Pannuja menee 10-11 neliömetriä kohden.

/M
Tämä oli toimitus sisältyen, mutta poislukien nosto katolle ja pannuja menee yksitoista neliömetriä kohti, joten hinta on 14,50 per pannu. Hintaa ei neuvoteltu....:)

LB sanoi:
Om man nöjer sig med betongpannor så kostar Jönåkers från 59 kr kvadraten, glöm inte att nockpannorna, nockbanden, stegpinnar o dyl kostar skjortan!

Någon har sagt att man ska räkna med 5-6000SEK för tillbehören som stegar etc.

Vill man budgetera för ett nytt system för hängrännor och stuprör kan man enligt Lindab räkna med 105sek per löpmeter rör och rännor.

Kyllä, olin kiinnostunut betonitiilien hinnoista. Onko Zanda hintaan 50 kr / m² kallista?

50/kvm on halpaa. Et voi periaatteessa saada edes peltikattoa varastoprofiililla, 20/20 tai mikä sen nimi onkaan, sillä summalla.

(1) Vittinge tiili asennettuna ja valmiina sisältäen aluskatteen ja ruoteet 350kr/m2 sis. alv... 225m2. (n. 80kkr)

(Materiaali: Ruoteet + aluskate + tiili = 160:- + alv)

JoGi

Halpa JoGI, eräs tuttu maksoi 95 loppor 200kvm betonitiilillä.

Maksoimme 5 SEK/kappale Bendersin tavallisista mustista betonilaatoista. Se sisältyi siihen tarjoukseen kaikesta materiaalista, jonka saimme rakennuskauppiaalta.

Terveisin
David

KarlXII sanoi:
Halpa JoGI, eräs tuttu maksoi 95 lappua 200 neliömetristä betonitiiliä.
Hauska kuulla, että on onnistunut saamaan jotain halvemmalla kuin muut... Olen muuten huono neuvottelemaan (yksityiselämässä, työssä olen parempi!). Mutta sitten tulee hieman lull-lulli muodossa peltiä ja tikkaat, mikä ei sisälly siihen laskelmaan...

JoGi

Olen äskettäin saanut toimituksen Nortegelistä. Noin 230 m², hinnassa 47 000 kr sis alv, rahti ja nosto katolle. Itse nosto maksoi 1400:-. Ohjehinta per m² on 160 kr, jos käyttää maksimirimaetäisyyttä.
Yksinkertainen kattotiili maksaa 15,25
Harjaliitäntä 29:-
Harjatiili 52:-

Onko benders savikattotiili? ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.