Olemme päätyneet valitsemaan tiilen meidän huvila pärlugglaamme varten. Olemme käyneet katsomassa tiilimestareilla. Ovatko he suurimmat markkinoilla? Olen hieman kiinnostunut punaisesta lyödystä tiilestä. Onko kenelläkään vinkkejä tai ideoita tyylikkäästä tiilestä? Meillä on musta katto, valkoiset ikkunat ja päädyt.
Jos on kyseessä om tegel niin eikö se ole alun perin punainen? Sitä vastoin betonitiiliä on saatavilla monissa eri malleissa ja väreissä..
Haluan vain varmistaa, että tiedät eron..
Haluan vain varmistaa, että tiedät eron..
Anteeksi, kirjoitin hieman epäselvästi luulen. Se on julkisivutiili jota mietin. Katto olemme jo päättäneet.
Klikkaa tästä vastataksesi