Olemme päätyneet valitsemaan tiilen meidän huvila pärlugglaamme varten. Olemme käyneet katsomassa tiilimestareilla. Ovatko he suurimmat markkinoilla? Olen hieman kiinnostunut punaisesta lyödystä tiilestä. Onko kenelläkään vinkkejä tai ideoita tyylikkäästä tiilestä? Meillä on musta katto, valkoiset ikkunat ja päädyt.
 
Jos on kyseessä om tegel niin eikö se ole alun perin punainen? Sitä vastoin betonitiiliä on saatavilla monissa eri malleissa ja väreissä..

Haluan vain varmistaa, että tiedät eron..
 
Magnus_Nordmark sanoi:
Sitä vastoin betonitiiliä on monia eri malleja ja värejä..
::) Ja Läftes Lille Skutt halusi mustan katon. ;D
 
Anteeksi, kirjoitin hieman epäselvästi luulen. Se on julkisivutiili jota mietin. Katto olemme jo päättäneet.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.