28 525 lukukertaa ·
43 vastausta
29k lukukertaa
43 vastausta
Terassiruuvit puukoolinkien kiinnittämiseen sisätiloissa?
Sivu 1 / 3
Vastaus on kyllä. Jos ruuvi kelpaa ulkona, sen pitäisi kelvata myös sisällä. Kuitenkin sisällä ei tarvita samaa korroosiosuojausta ruuveille. Ja se tekee ne halvemmiksi.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 276 viestiä
Olen samaa mieltä AndersS:n kanssa koosta. Terassiruuvi on aivan liian heikko pitämään palkkeja. Voin suositella Bilteman 5x80-100 Torx-ruuvia, jotka ovat todella edullisia ja erittäin vahvoja.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 276 viestiä
Kyllä, voit käyttää niitä. Mutta kun pääset näihin mittoihin, hinta nousee yleensä huomattavasti, kaksinkertaiseksi tai ehkä enemmän, kuin tavallisilla sisäkäyttöön tarkoitetuilla ruuveilla ja ne, joita yleensä on saatavilla, ovat yleensä terassiruuveja 4,2-4,5.raveper sanoi:
Säännöstön yhteydessä käytän usein myös 6mm ja yleensä pituuksilla yli 90mm, ehkä ylidimensionoitua, mutta se pitää hyvin kiinni 😉
Olen ostanut nyt paljon Essboxeja, jotka minun täytyy täyttää ruuveilla.
Minulle on suositeltu ostamaan Bilteman ruuveja ja se ei kuulosta huonolta idealta. Mutta löysin myös nämä ruuvit:
http://www.lapplandimporten.eu/Skruvar/Traeskruvar-torx/
Hieman halvempia kuin Biltema ja he tarjoavat ilmaisen toimituksen. Mukavaa saada kaikki kotiinkuljetettuna.
Onko jollain kokemusta näistä tai mielipiteitä niistä?
Tarvitsen ehdotuksia siitä, mitkä ruuvit ovat hyviä pitää kotona, kun sisustetaan yläkerta. Asentaa katto/lattia-koolausta, väliseiniä sekä kaikki muu puusepäntyö, mitä tarvitaan sisustamaan vain eristetty yläkerta
Minulle on suositeltu ostamaan Bilteman ruuveja ja se ei kuulosta huonolta idealta. Mutta löysin myös nämä ruuvit:
http://www.lapplandimporten.eu/Skruvar/Traeskruvar-torx/
Hieman halvempia kuin Biltema ja he tarjoavat ilmaisen toimituksen. Mukavaa saada kaikki kotiinkuljetettuna.
Onko jollain kokemusta näistä tai mielipiteitä niistä?
Tarvitsen ehdotuksia siitä, mitkä ruuvit ovat hyviä pitää kotona, kun sisustetaan yläkerta. Asentaa katto/lattia-koolausta, väliseiniä sekä kaikki muu puusepäntyö, mitä tarvitaan sisustamaan vain eristetty yläkerta
Viimeksi muokattu: