Hei!
Olen rakentamassa juuri parvekekannen, jonka koko on 12 x 5.
Olen päässyt juoksuihin, ja varsinainen "runko" on koottu.
parvekekansi on kiinnitetty julkisivuun.
Kiinnitän juoksut palkkikengällä. Terassilauta on 28x128.
Olen huomannut, että tarvitsen 20 juoksua saadakseni 60 cc, mutta minulla on vain 15 jäljellä.

Joten kysymykseni on, voinko "sovittaa" tämän niin, että 15 riittää? Esim. onko 70 cc mahdollinen 60 cc:n sijaan?
Haluaisin tietää haitat, jos teen 70 cc!

kiitos etukäteen!

Paul-Staffanstorp
Haittoja ovat mm., että siitä tulee enemmän joustoa ja lisäksi syntyy paljon hävikkiä, kun pituudet on sopeutettu cc600:een...
Esimerkiksi... 3600, 4200, 4800, 5400mm

okei. Ei mutta sitten on ehkä parempi mennä ostamaan 5 kpl lisää sen sijaan että pihtaisi ja tekisi siitä epävarmaa :P

En olisi käyttänyt enempää kuin 60 cc tuolla paksuudella terassilaudoituksessa. Se tulee joustamaan "epämiellyttävällä" tavalla. Sitten Paulilla on myös hyvä argumentti. Säästetty sääntö maksaa sinulle laudatilisellä. :)

Jos käyttäisit 45x120 tai jotain siinä koossa, se olisi mennyt. Mutta 28 tulee notkumaan. Sinä vain ärsyynnyt joka kerta kun isäsi kulkee siinä. Silloin kansi tulee tanssimaan ;)

Tee oikein.

Kiitos vastauksesta. Hitto, miksi sitä sitten ostaa 28x128, kun näyttää olevan vain ongelmia sen kanssa :P Toisaalta se on halvempi!

molimanen sanoi:
Kiitos vastauksesta. Hittolainen, miksi ihmeessä ostaa 28x128, vaikuttaa olevan vain ongelmia sen kanssa :P Toisaalta se on halvempi!
Älä valita! Et ole kokeillut 22x95 c/c 600 ja vanha, pirteä, lihava täti juhannusiltana ;) hehe

Viimeksi muokattu:
Paul-Staffanstorp
28x120 on kuitenkin se tavallisin, joten mielestäni teit aivan oikein ostaessasi sen...
Mutta uhraa muutama ylimääräinen koolaus, koska siitä tulee parempi ja vähemmän hukkaa...

22x95 on kuin dinkeytoys... ;)

On vastenmielistä olla samaa mieltä malmö-fanin kanssa, mutta se, mitä kirjoitat Paul, on totisesti totta. :)

Heja RBK!

Paul-Staffanstorp
Styrman sanoi:
Minua vastaan, että myönnän malmö-fanin, mutta on tosiaan totta, mitä kirjoitat Paul. :)

Heja RBK !
Yök ja hyi... Onko se mahdollista syödä ??? ;)

Me aiomme joka tapauksessa syödä teidät tulevana kautena... :wow:;)

Olette asentaneet palikat liian harvassa Paul ja ostaneet aivan liian kallista trallvirkeä. :) Vain polttaa pois ja rakentaa alusta. ;)

Paul-Staffanstorp
...ja sen olemme tehneet yllin kyllin, mikä sinulle tulee varmasti selväksi syksyllä ;)

Yäk, kepinheitto.... Jalkapallo ftw :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.