Tunti terassilattian korjaukseen. Ilmeisesti amatöörin rakentama. Lautalattia on asennettu ilman huomiota syytäkäänteisiin, iloisilla kasoilla siellä täällä, mikä on aiheuttanut sen pullistumisen. Tämä yhdessä halvan terassiruuvin kanssa, joka ei ole kyennyt pitämään lautoja kanttirimaa vasten, on johtanut terassiruuvin katkeamiseen. Huoh. Toivottavasti "oikea" terassiruuvi tekee tehtävänsä toistaiseksi.
Se juttu iloinen/pahantuuli ukko olen kokonaan unohtanut viime vuosien terassirakennusprojekteissa, ei ole väliä tyypillisen ruotsalaislautalattian kanssa. Silein puoli ylöspäin niin siitä tulee hyvä.
Että sinulla on paljon katkenneita ruuveja, johtuu siitä, että on valittu muita kuin ruostumattomia ruuveja A2/A4-laatuisina. Näen, että ne ovat myös hieman liian pitkälle ruuvattu, mikä luo kosteuspesän, joka nopeuttaa korroosiota korroosiolle herkissä ruuveissa.
Jos asennat terassin itse, se yleensä tarkoittaa, että vedät ruostumattomat ruuvit siististi ja nätisti juuri pinnan tasolle, sitten seuraavana vuonna kun puu kutistuu ja asettuu, pitää käydä koko homma uudelleen läpi ja ruuvata kannat alas, jotka ovat alkaneet nousta kutistuvassa puussa. Ei iso homma mutta huomionarvoinen.
Rakas blåtummr
En ollut minä, joka fuskarakensi terassin.
Onko joku väittänyt, että sinä rakensit terassin. Pikemminkin jotkut ovat hyvistä syistä väittäneet, että EI ole väärin laittaa eri puolet ylöspäin. Se on vain sitkeä myytti, amatöörien keskuudessa, "iloinen ukko". Kuten sanottu, laitetaan hienompi puoli ylöspäin.
Onko joku väittänyt, että olet rakentanut terassin. Jotkut ovat pikemminkin, perustellusti, väittäneet, että EI ole väärin asettaa eri puolia ylös. Se on vain sitkeä myytti amatöörien keskuudessa "glad gubbe" -hahmolla. Kuten sanottu, kauniimpi puoli asetetaan ylös.
Rakentaja valitsi väärän ruuvin. En minä. Sen sijaan korvasin sen paremmalla ruuvilla.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.