Hei

Minulla on K-kaavio, jossa lukee "upplagsplåt", minkä IPE-palkin tulisi olla. Kysymykseni on, mikä on "upplagsplåt" suomeksi, sillä minulla on vaikeuksia löytää tuotetta googlella. Kutsutaanko sitä oikeasti joksikin muuksi, esim. levyrauta?

Toinen kysymykseni on, että on IPE 220, jonka päälle tiiliseinä pitäisi purkaa. Tiiliseinä on 120 mm paksu, IPE-palkki on 100 mm. Tarvitaanko "upplagsplåten" kuitenkin tasapainottamaan painoa, vaikka eroa on vain 20 mm?

Kiitos
 
Levy on luultavasti vain tavallinen sileälevy, joka on leikattu mittaan piirustuksen mukaan.

Protte
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.