Hei kaikille!
Ajattelin asentaa TV:n seinälle. Ei suuri, vaan aika kevyt.
Ja myös TV-kaluste..
Ja se painaa noin 25 kg.

Mietin, riittääkö 15 mm raakapontti, jotta ne kiinnittyvät kunnolla?

Ei kuitenkaan ole taattua, että voin osua koolinkeihin, kun on tietty paikka, johon haluaa kaiken! :)

tässä on kuva siitä, miten se on rakennettu.
Dokumentti näyttää rakennusmateriaalien ja paksuuksien listan, sisältäen ulkoseinän ja väliseinien erittelyt ja materiaaleja, kuten panelointi ja kipsi.
 
Kyllä. Råsponten riittää ehdottomasti, sanoisin.
 
C CarlC89 sanoi:
Joo. Räspontti riittää ehdottomasti, sanoisin.
tuntuu kyllä siltä, että sen pitäisi riittää..
Mutta totta kai on parasta, jos löytää säännön..
Mutta kuten sanottu, se voi olla melko vaikeaa joskus
 
Mitä enemmän ruuveja, sitä paremmin se pysyy. "When in doubt, use excess".
 
pacman42 pacman42 sanoi:
Mitä enemmän ruuveja, sitä paremmin se pysyy kiinni. "When in doubt, use excess".
ajatus on, että se on IKEA:n bestå-kaappi. Ja ne ovat 180 pitkät.
Luulen, että siinä on 4 kiinnityspistettä tyyliin cc 500-600 :)
 
A amoreex sanoi:
tanken är ju ett bestå skåp från IKEA.
Och de är 180långt.
Tror det är 4 fästpunkter på typ cc 500-600 :)
Tunne ja tee lisää kiinnityksiä, jos olet vähääkään epävarma kestävyydestä.
 
pacman42 pacman42 sanoi:
Tunnustele ja tee lisää kiinnityksiä, jos epäröit yhtään kantokyvyn suhteen.
Täytyy varmaan tehdä niin!
Kyllähän sen tuntee aika hyvin myös, vetääkö ruuvi vai tuntuuko se pehmeältä :)
Vähän kuin kun ruuvaa kipsiin, niin tuntee kuinka pehmeää se on
 
  • Tykkään
pacman42
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.