Miten teette ikkunoiden teippauksen ulkopuolelta / sisäpuolelta ja millainen teippi? Rakennan pitkästä tavarasta ja olen teipannut osan ikkunoista ulkopuolelta tiiviillä teipillä, mietin pitäisikö sen olla sisältäpäin? Tietääkö joku?

A Axong sanoi:
Miten teette ikkunoiden teippaamisen ulko- ja sisäpuolelta ja millaista teippiä käytätte? Rakennan paikalla rakennettavaa taloa ja olen teipannut osan ikkunoista ulkopuolelle tiiviillä teipillä, mietin pitäisikö sen suunnan olla sisältäpäin? Tietääkö joku?
Hei,
Painan myös paikalla rakennettavaa taloa. Teippasin kaikki ikkunat ulkopuolelle diffuusioavonaisella teipillä. Aion käyttää samaa tyyppiä teippiä sisällä teipatakseni höyrynsulun ja puitteen väliin. Aloitin täsmälleen samalla teipillä, mikä oli hankala saada paikalleen. Odotan nyt erityistä teippiä, jossa on jaettu suojakalvo. Kapea osa vedetään ensin pois niin, että teippi voidaan kiinnittää puitteeseen ja leveämpi osa smygen. Kokeilin valmistaa sellaisen teipin viiltämällä suojakalvoa erittäin varovasti partakoneen terällä. Se on huomattavasti helpompaa kuin teipata ikkunoita ystävällisellä teipillä, jossa on kokonainen suojakalvo. En kuitenkaan suosittele itse kalvon viiltämistä.

• Tykkään
Axong
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.