5 398 lukukertaa ·
9 vastausta
5k lukukertaa
9 vastausta
Tehdä reikä 2x16mm VP-putkelle 15cm paksun tiiliseinän läpi
Hei.
Olen aikeissa laskea sisäkattoa asunnossani ja ajattelin samalla asentaa joitakin johdotuksia kattoon. Tässä prosessissa minun täytyy muun muassa tehdä reikiä kahdelle 16 mm VP-putkelle 15 cm paksun tiiliseinän läpi. Olen etsinyt tietoa foorumilta ja googlaamalla, mutta en ole löytänyt mitään hyödyllistä. Joten miten teen tämän mahdollisimman helposti? Minulla on käytössä tavallinen keskinkertainen porakone.
Terveisin
Olen aikeissa laskea sisäkattoa asunnossani ja ajattelin samalla asentaa joitakin johdotuksia kattoon. Tässä prosessissa minun täytyy muun muassa tehdä reikiä kahdelle 16 mm VP-putkelle 15 cm paksun tiiliseinän läpi. Olen etsinyt tietoa foorumilta ja googlaamalla, mutta en ole löytänyt mitään hyödyllistä. Joten miten teen tämän mahdollisimman helposti? Minulla on käytössä tavallinen keskinkertainen porakone.
Terveisin
Pidän itse asiassa poravasarasta, mutta joka tapauksessa aloita suhteellisen ohuella poranterällä ja etene pehmeästi ja varovasti. Kun sinulla on reikä, voit sitten siirtyä paksumpaan ja porata sisään molemmilta puolilta. Näin vältät riskin "kraatterista", kun pora tulee ulos.
Tein tänään sellaisen reiän, halpa porakone ja pora Rusta:sta.
Oli kuin veitsellä voita leikkaisi, valitsin ilman iskua.
Jotta saisin reiästä hieman suuremman kuin 12mm pora oli, vedin vain
poralla kaikilta sivuilta kuin jyrsimellä. Pölysi todella paljon.
Oli kuin veitsellä voita leikkaisi, valitsin ilman iskua.
Jotta saisin reiästä hieman suuremman kuin 12mm pora oli, vedin vain
poralla kaikilta sivuilta kuin jyrsimellä. Pölysi todella paljon.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Såga hål i reglar för el
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Konstruktion för "maskinhall" med telefonstolpar
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Vad är det för hål på min gräsmatta?
Gräsmatta -
Borra hål för nätverkskabel
Fasad -
Hur hittar jag borrhål för bergvärmepump