Täytyy tehdä omia puukiiloja ja minulla on käytössäni pyörösaha sekä jiirisaha. Miten teen omat kiilat kätevimmin?

Onko jotain opasvideota?
 
riippuu varmaan koosta ja määrästä, mutta mielestäni tavallinen fogsvans on helpoin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.