1 828 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
Te, jotka ymmärrätte kiinnityksistä
Aion asentaa puomin ja valaa perustuksen puomin jalkaa varten.
Kuormitus on se, että puomi liikkuu edestakaisin ja että joku saattaa haluta istua puomin päässä huvin vuoksi.
Minua mietityttää, onko eroa siinä, että ensin valaa ja poraa reiät, sitten puhdistaa ne huolellisesti painepumpulla ja käyttää ankkurimassaa ja kierrevartta, verrattuna siihen, että vain painaa kierrevarret märkään betoniin ennen kuin se on kovettunut?
Kuormitus on se, että puomi liikkuu edestakaisin ja että joku saattaa haluta istua puomin päässä huvin vuoksi.
Minua mietityttää, onko eroa siinä, että ensin valaa ja poraa reiät, sitten puhdistaa ne huolellisesti painepumpulla ja käyttää ankkurimassaa ja kierrevartta, verrattuna siihen, että vain painaa kierrevarret märkään betoniin ennen kuin se on kovettunut?
On halvempaa valaa ne sisään ja helpompaa, jos sinulla on vain reiän paikat puomista, minä yleensä poraan reiät laudan tai vaneripalan kanssa samalla reikäetäisyydellä kuin puomin jalka, jonka avulla kiinnitän kierrevarret ennen valua.G gurrre sanoi:Aion asentaa puomin ja valaa perustuksen puomin jalalle.
Kuormitus on, että puomi menee edestakaisin, ja joku saattaa haluta istua puomin päässä huvikseen.
Kysyn, onko eroa, jos valan ja sitten poraan reiät ja puhdistan ne kunnolla puhalluspumpulla ja käytän ankkurimassaa ja kierrettävää tankoa verrattuna siihen, että painan kierrevarret märkään betoniin ennen kuin se kovettuu?
Voi porata ja injektoida, mutta se on kalliimpaa ankkurimassan kanssa ja vie enemmän aikaa ennen kuin voit asentaa puomin.
Kestää kyllä ankar massa..G gurrre sanoi:
Suuremmissa rakennuksissa teräspylväillä ym. injektointikiinnityksiä ei hyväksytä..
Kyllä, täytät muottisi, johon aiot valaa, betonilla, värähtelet betonia ja sitten lasket koko kiinnityspaketin siihen, kunnes olet tyytyväinen sijoitukseen, sitten naputat hieman kierretankoja vasaralla niin, että betoni sulkeutuu niiden ympärille..G gurrre sanoi:
Vahvistusvinkki on kiertää yksi tai kaksi mutteria jokaiseen tankoon, mikä tekee mahdottomaksi vetää niitä ylös..
Klikkaa tästä vastataksesi