Hei
Olen lukenut täältä foorumilta, että lattialevyn pitäisi liimata lattianspaneeliin esimerkiksi ardex s48:lla, mutta minulla on niin pieni pinta-ala eikä kosteusalueella, joten kysymys on, onko se tarpeellista. On lisäksi vaikea saada.

Alue on 90x90 ja vakaa. Kipsin päälle laitan klinkkeriä

/carl-henrik

Tasoitusvalu sen sijaan! Yksinkertaisempaa ja parempaa.

V vectrex sanoi:
Tasoita mieluummin! Helpompaa ja parempaa.
olen ymmärtänyt, että sen pitäisi olla helppoa, mutta minusta kipsi tuntui helpommalta. minulla on jo kipsi ja se on sovitettu, joten tarvitsee vain asentaa se. Tasoitteen kanssa olen hieman epävarma oikean tason saavuttamisesta

Olen laittanut vähän golvgipis mutta olen amatööri. Olisin varmaan liimannut kuitenkin, mutta ehkä jollakin helpommin saatavalla ja halvemmalla. Olen lukenut että kakelfix toimii.

Sehän on niin pieni pinta-ala että ei pitäisi tarvita vahvistaa niin paljon.

Liimaa! Siitä tulee jäykempi silloin. Saumauslaasti kelpaa hyvin.

Olen ostanut bostik 8010 combi -liiman laattojen asennukseen (kun ostin klinkkerit)
se ei ole yhtä joustava kuin ardex s48, mutta kysymys on, voisiko sitä silti käyttää sekä kipsin liimaamiseen lastulevyyn että sitten klinkkerin liimaamiseen kipsiin...
https://www.bostik.com/globalassets...hnical-data-sheet/p0224_8010_combi_se_tds.pdf

vaikka sitä ei sanota suoraan, kuvauksen perusteella näyttäisi siltä, että sitä voisi käyttää lastulevyille, jos pohjustaa väkevällä pohjusteella, jota minulla on.
Peruskysymys on, tuleeko ongelmia, kun se ei ole yhtä joustava kuin ardex?

onko kellään kokemusta tästä?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.