Hannes Boson #1 Jäsen · 4 viestiä 20 lok 2025 klo 18:57 Hannes Boson Jäsen 4 viestiä 20 lok 2025 klo 18:57 #1 Kellarhuoneessa aiomme rapata uudelleen. Olen poistanut kaiken irtonaisen rappauksen, ja alue on aika suuri. Nyt ihmettelen, pitäisikö kaikki koputella alas? Onko joku kokenut muurari, joka tietää? #sininen-betoni #kellari #rapata
Kellarhuoneessa aiomme rapata uudelleen. Olen poistanut kaiken irtonaisen rappauksen, ja alue on aika suuri. Nyt ihmettelen, pitäisikö kaikki koputella alas? Onko joku kokenut muurari, joka tietää?
Centano #2 Talon omistaja · Västra Götaland · 2 169 viestiä 20 lok 2025 klo 19:08 Centano Talon omistaja Västra Götaland 2 169 viestiä 20 lok 2025 klo 19:08 #2 Kaikki irtonainen pitää pudottaa. Näyttää siltä, että se on ollut kiinni erittäin huonosti, kuinka hyvin kiinni on se, mikä on jäljellä?
Kaikki irtonainen pitää pudottaa. Näyttää siltä, että se on ollut kiinni erittäin huonosti, kuinka hyvin kiinni on se, mikä on jäljellä?
Hannes Boson #3 Jäsen · 4 viestiä 20 lok 2025 klo 19:16 Hannes Boson Jäsen 4 viestiä 20 lok 2025 klo 19:16 #3 Centano sanoi: Kaikki löysä on poistettava. Näyttää siltä, että se on kiinnitetty erittäin huonosti, miten se istuu, mikä on jäljellä? Se mikä on jäljellä, on tiukasti kiinni. Olen luultavasti poistanut hieman enemmän kuin tarpeellista.
Centano sanoi: Kaikki löysä on poistettava. Näyttää siltä, että se on kiinnitetty erittäin huonosti, miten se istuu, mikä on jäljellä? Se mikä on jäljellä, on tiukasti kiinni. Olen luultavasti poistanut hieman enemmän kuin tarpeellista.