Minulla on sekoitettu talonkorjausainetta täyttämään tiiliseinän ja kipsilevyn välille. Voiko ajatella, että se on vähän sama asia, vaikka se onkin sementtipohjaista. Minulla on muutama desilitra, jonka muuten heittäisin pois.
Olen sekoittanut Husfixiä täyttääkseni tiiliseinän ja kipsilevyn välisen raon. Voiko ajatella, että se on vähän samaa vaikka se on sementtipohjainen. On muutama desilitra, jonka muuten heittäisin pois
Se toimii erinomaisesti…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.