Mitä voin täyttää raon ennen tasoittamista. Ehkä 1,2 cm syvä väli lastulevyn ja kipsin välissä.
 
  • Seinän rako spånskivan ja kipsilevyn välissä, noin 1,2 cm syvä, mahdollinen paikkaus- ja tasoitustarve.
P
Hus_63 Hus_63 sanoi:
Mitä voisin täyttää raon ennen tasoittamista. Ehkä 1,2 cm syvä ja lastulevyn ja kipsin välissä.
Kipsilaasti on helpoin ja edullisin...
 
  • Tykkään
Hus_63
  • Laddar…
Minulla on sekoitettu talonkorjausainetta täyttämään tiiliseinän ja kipsilevyn välille. Voiko ajatella, että se on vähän sama asia, vaikka se onkin sementtipohjaista. Minulla on muutama desilitra, jonka muuten heittäisin pois.
 
  • Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
Hus_63 Hus_63 sanoi:
Olen sekoittanut Husfixiä täyttääkseni tiiliseinän ja kipsilevyn välisen raon. Voiko ajatella, että se on vähän samaa vaikka se on sementtipohjainen. On muutama desilitra, jonka muuten heittäisin pois
Se toimii erinomaisesti…
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.