Ajattelin, että voin täyttää koko halkeaman sillä tasoitteella. Sen jälkeen kun olin sekoittanut sitä pienen määrän valmiiksi testatakseni, millaista on työskennellä materiaalin kanssa, minulla oli vaikeuksia painaa materiaalia syvälle halkeamaan, mitä voisin tehdä paremmin, jotta saisin materiaalin painettua kunnolla syvyyteen?
Pitäisikö käyttää jotain muuta tämän korjaamiseen?
Olen löytänyt halkeaman makuuhuoneestani talossa, joka on tarkoitus kunnostaa.
[kuva] [kuva]
Tämän seinän takana on oleskelutila, ja siinäkin on halkeama seinän reunassa.
[kuva] [kuva]
On halkeama/aukko, josta voi nähdä hieman toiseen huoneeseen.
Ostin tämän [linkki]
Ajattelin, että voisin täyttää koko halkeaman sillä tasoitteella. Kun olin sekoittanut valmiiksi pienen osan siitä testatakseni, millaista materiaalin kanssa on työskennellä. Minun oli vaikea painaa materiaalia syvälle halkeamaan, mitä voisin tehdä paremmin painaakseni materiaalia syvemmälle?
Pitäisikö käyttää jotain muuta tämän korjaamiseen?
Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Olet oikeilla jäljillä, käytä sitä tuotetta. On toki ahdasta päästä väliin, jos sinulla on pieni voiveitsi, se saattaa auttaa hieman. Vaihtoehtoisesti voit ostaa tasoitetta tuubissa ja puristaa tuotteen sisään.
Katsoin joitakin videoita Youtubessa ja siellä joku täytti vaahtomaisen materiaalin syvälle ennen kuin pakkeli pinnalle samanlaisella materiaalilla. Onko tuo vaahtomainen materiaali tarkoitettu eristykseen? Vai voinko yrittää painaa vain tätä pakkelia niin syvälle kuin mahdollista?
Katsoin muutamia videoita Youtubessa ja joku täytti syvälle vaahtomaisella materiaalilla ennen kuin tasoitti päälle samankaltaisella materiaalilla. Onko tuo vaahtomainen materiaali siellä eristämistä varten? Vai voinko yrittää painaa tämä tasoite niin syvälle kuin mahdollista.
Tarkoitat varmaan uretaania, minä olisin käyttänyt tasoitetta.
Okei, kokeilin vähän makuuhuoneesta ja silloin oli todella vaikeaa painaa materiaalia sisään. Luulen, että onnistuin painamaan noin 1,5-2 cm. Ei ole helppoa työskennellä makuuhuoneesta, kun vesiputket ovat tiellä. Mutta onko se vain materiaalin painamista leveällä pakkelillatar? Ajattelin, että ehkä on helpompaa painaa materiaali sisään olohuoneen puolelta.
Okei, testasin hieman makuuhuoneessa ja silloin oli hyvin vaikeaa painaa materiaalia sisään. Luulen, että onnistuin painamaan noin 1,5-2 cm. Ei ole kovin helppoa työskennellä makuuhuoneesta vesijohtojen ollessa tiellä. Onko se vain niin, että painat materiaalin sisään laajalla lastalla? Ajattelin, että ehkä olisi helpompaa painaa materiaalia olohuoneesta.
Minkälaista tuubissa olevaa kittiä suosittelisit tällaiseen?
Aivan hyvä tuote. Ei tarvitse sekoittaa tai mitään, vain puristaa sisään ja antaa kuivua. Riippuen kuinka suuri halkeama on, voi tietysti vaatia useampia tuubeja.
T: Alexander
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.