Hei!

Olen kunnostamassa vanhaa pannuhuonetta ja juuri poistin 2 putkea, jotka kuuluivat vanhaan öljytankkiin, mutta nyt tarvitsen täyttää reiät.
Mitä suosittelisitte? Täyttääkö isommilla kivillä/vaahtomuovilla/eristyksellä ja sitten rappauslaastilla sisä- ja ulkopuolelta viimeiset senttimetrit?
 
  • Reikä betoniseinässä, joka on jäänyt poistettujen putkien kohdalta. Reiän ulkopuolella näkyy päivänvaloa.
Kuinka paksu seinä on?
Olen ehkä yrittänyt sovittaa palan cellplast ja sitten tasoittaa Grundning röd A:lla.

Vaihtoehtona voisi olla hyödyntää olemassa olevaa reikää ja asentaa ilmanvaihto?
 
Jos siellä on jo yksi iso tilluftventil, niin ei ehkä tarvita kahta lisää :crysmile:

Cellplast ja bruk kuulostivat muuten aika järkeviltä
 
Klodsmajor Klodsmajor sanoi:
Kuinka paksu on seinä?
Luulen, että olisin yrittänyt sovittaa palan solumuovia ja sitten rapannut Grundning röd A:lla.

Vaihtoehtona voisi olla hyödyntää jo oleva reikä ja asentaa ilmanvaihto?
Muistakseni 25 cm
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.