Hei!

Olen etsinyt erilaisia ilmanvaihtoläpivientejä, lähinnä katon alla olevia läpivientejä.

Kuinka tiivis on riittävän tiivis, mitä mieltä olette?

Olen katsonut Vilpen (T-embalage) läpivientiä, joka tuntuu siltä ja tältä, olenko liian tarkka?

Liitän kuvia, joten voitte mielellään kertoa mielipiteenne.

Kiitos.

• Kuvassa on ohjeet katon ilmanvaihtoläpiviennin asentamiseksi, joissa näkyy saha, tiiviste ja ruuvit.
  • Punainen kattopeltilevy tuuletusaukolla ja musta muovinen ilmanvaihtoläpivienti.
swealp swealp sanoi:
Kuinka tiheä on oikeastaan riittävän tiheä, mitä mieltä olette?
Kun se ei vuoda sisään...

Vilpen ratkaisu toimii varmasti useimmissa tapauksissa. Mutta mikään ei estä sinua vahvistamasta ja parantamasta sitä.

Onko sinulla vinkkejä, miten voi parantaa? =)

Yst. terv.

Tiivistä lisäpaikoista tai käytä esimerkiksi Wakaflexia.

• Tykkään
tobbbias
  • Laddar…
Oletan, että Wakaflex on kattotiilien päällä?

Olen huolissani enemmän läpiviennistä kattotiilien alla.

Ehkäpä lisäkaulus, katson jos löytyy jotain noin 500 euron hintaan.

Otavan mielelläni lisää vinkkejä, kiitos kiitos!!

Ei, ajattelin wakaflexia tiilien alle. Siellähän sen pitäisi olla tiivis.

GoForIt GoForIt sanoi:
Ei, ajattelin wakaflexia tiilien alle. Siellä sen pitäisi olla tiivis.
Ahaa mutta aivan.

Voisiko oikeastaan käyttää myös kallasfalt?

Photoshoppasin vähän, tältä ajattelin aluksi. Mutta se mitä sanot on myös älykästä, että laittaa jotain kuten wakaflex, jos se kiinnittyy hyvin alushuopaan.

• Kattotiivisteiden käyttö: Kuvassa kaksi tiivistepurkkia, toinen BlackSeal, toinen RoofSeal, sekä kuva tiivisteen levittämisestä kattoon.
Mitä aiot saavuttaa C:llä kuvassasi?
B tulee oikein suoritettuna olemaan tiukka.

S Slarvpellen sanoi:
Mitä haluat saavuttaa C:llä kuvassasi? B tulee oikealla suorituksella tiiviisti.
Vielä tiiviimmin.

Ohjeissa sanotaan, että pitäisi käyttää puuruuvia, tuleeko siitä tiivis silloin? Eikö kattohuopanaulat ole katolle sopivia?

Hmmm.

Kiitos =)

KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Mutta hei!
Se on vain vähän asfaltti liimaa, niin se on tiivis!
[linkki]
Olet ehkä unohtanut, että TS haluaa sen tiiviimmäksi kuin tiivis ;)

swealp swealp sanoi:
Olen katsonut Vilpe's (T-embalage) läpivientiä, joka tuntuu siltä, olenko liian tarkka?
Mielestäni olet liian tarkka. Valmistajalla on ratkaisu, jonka he ovat testanneet ja jota asiakkaat käyttävät, joten on turhaa tehdä mitään enempää.

• Asennuskuva, jossa näkyy kaksi erilaista tiivistysainevaihtoehtoa (B ja C) sekä kattohuoparuuvien käyttö asennukseen.
Viimeksi muokattu:
swealp swealp sanoi:
Mikä näistä luulet sopivan parhaiten voiteluun ympäriinsä?
Ota se, jonka näytin kohdassa #10, niin siitä tulee erittäin tiivis ja hyvä!
swealp swealp sanoi:
Sitten minun täytyy ostaa ruuveja myös, onko olemassa erityistä ruuvia, joka sopii paremmin tiivistykseen?
Ruuvaustyypistä riippuu, miltä kiinnitettävä kohde näyttää. Ja asfaltin liima/kitit tiivistävät ruuvien ympärillä, ymmärräthän?

• Tykkään
swealp
  • Laddar…
Se on tuo muovinpala, jonka laitoin kuvan ylös täällä, mikä pitäisi ruuvata. #13
Ajattelin ensin pappinaulaa, mutta vaikuttaa siltä, että tavallinen puuruuvi on parempi valinta nyt.

En löydä tätä asfaltikittiä mistään Tukholmassa. :(
K-36 tai mataki asfaltikitti pitäisi hoitaa hommansa, vaikuttaa olevan samaan tarkoitukseen.

Mitä mieltä olet?

Kiitos kiitos kiitos!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.