863 lukukertaa ·
3 vastausta
863 lukukertaa
3 vastausta
Täysin aloittelija rakentamisessa !
Jäsen
· Västra götaland
· 2 viestiä
Hei . Aion vuokrata talon nyt hetkeksi ja sitten ostaa sen, olen innostunut tästä remonttiasioista. Olen laittanut kuntoon 2 asuntoa aiemmin, mutta en ole rakentanut seiniä ja vastaavia.
Kysymys kuuluu, mitä minun pitäisi laittaa koolauksen ja kipsin väliin? Haluaisin kyetä kiinnittämään hyllyt ja sellaiset ilman tulppia. Mdf? Mikä paksuus on hyvä? Pitäisikö laittaa muovia eristeen ja kipsilevyn väliin? Se on kylmä autotalli, mutta ehkä voisi asentaa patterin?
Kysymys kuuluu, mitä minun pitäisi laittaa koolauksen ja kipsin väliin? Haluaisin kyetä kiinnittämään hyllyt ja sellaiset ilman tulppia. Mdf? Mikä paksuus on hyvä? Pitäisikö laittaa muovia eristeen ja kipsilevyn väliin? Se on kylmä autotalli, mutta ehkä voisi asentaa patterin?
Se voi olla haastavaa eristää tila, jota ei pidetä lämmitettynä. Riskinä on, erityisesti keväällä, että autotalli on sisällä kylmä ja lämmin kostea ilma kondensoituu aamulla jonnekin seinän ulkopuolelle muovin kohdalla, jossa kastepiste saavutetaan.
Etsi lisätietoa foorumilta.
/A
Etsi lisätietoa foorumilta.
/A
Jäsen
· Västra götaland
· 2 viestiä
Okei, kiitos vastauksestasi. Aion tutkia vähän ja katsoa, miten sen voi ratkaista hyvällä tavalla.
Klikkaa tästä vastataksesi