Hei!

Tarvitsisin täydentää aluslattiaa tuuletustilan yläpuolella, joka on noin 800-1100 cc.

Nykyiset palkit, jotka ovat vanhaa mallia ja kivikovia, on upotettu sisäseiniin (kiinnitetty kuin kallioon).
Ne ovat kuitenkin hyvässä kunnossa. (200x100)

Jotta välttäisin kaiken purkamista ja uuden asennuspinnan luomista, ajattelin tehdä kuvan mukaan.

Missä musta on olemassa olevat palkit ja punainen on uutta.

Toimiiko tämä käytännössä?

Kuva tekstissä.

Kiinnitä kantava lankku nykyisten lattianiskojen alle ulkoseinien pitkin, ja aseta sääntö tämän päälle.
Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan :-)

ja jos toimii, millä kiinnittäisitte kantavan lankun nykyisiin palkkeihin???
 
  • Kuva esittää lattian tukirakennetta, jossa mustat viivat ovat olemassa olevia lankkuja ja punaiset viivat uusia lisäyksiä vahvistamaan rakennetta.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.