Hei!
Tarvitsisin täydentää aluslattiaa tuuletustilan yläpuolella, joka on noin 800-1100 cc.
Nykyiset palkit, jotka ovat vanhaa mallia ja kivikovia, on upotettu sisäseiniin (kiinnitetty kuin kallioon).
Ne ovat kuitenkin hyvässä kunnossa. (200x100)
Jotta välttäisin kaiken purkamista ja uuden asennuspinnan luomista, ajattelin tehdä kuvan mukaan.
Missä musta on olemassa olevat palkit ja punainen on uutta.
Toimiiko tämä käytännössä?
Kuva tekstissä.
Kiinnitä kantava lankku nykyisten lattianiskojen alle ulkoseinien pitkin, ja aseta sääntö tämän päälle.
Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan
ja jos toimii, millä kiinnittäisitte kantavan lankun nykyisiin palkkeihin???