2 123 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Tavalliset "Valkoiset" listat...
Onko se vain minä, joka ÄRSYNNY! niin helvetisti kaikista näistä rakennustavarataloista, joissa on vain antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista
Listoja ym.
En halua remontoida ja laittaa listoja, jotka näyttävät vanhoilta, keltaisilta ja likaisilta! Miksi ei voi saada niitä vaan valkoisina!
Tietenkin ymmärrän, että on xxxxx määrä valkoisen sävyjä... Mutta se, mitä myydään, on :x
Listoja ym.
En halua remontoida ja laittaa listoja, jotka näyttävät vanhoilta, keltaisilta ja likaisilta! Miksi ei voi saada niitä vaan valkoisina!
Tietenkin ymmärrän, että on xxxxx määrä valkoisen sävyjä... Mutta se, mitä myydään, on :x
Täysin hyödytöntä!
On mahdotonta maalata seiniä valkoisemmaksi kuin 0502-y, koska silloin tehtaalla maalatut listat näyttävät nikotiinivaurioituneilta. On pakko tehdä kuten Noseone ehdotti, maalata ne itse. En ole laskenut, mikä kustannus olisi, mutta kaiken työn kanssa se tulee varmasti kalliimmaksi. Ainakin kaksi kerrosta, ehkä kolme, mieluiten viimeinen kerros paikan päällä.
On mahdotonta maalata seiniä valkoisemmaksi kuin 0502-y, koska silloin tehtaalla maalatut listat näyttävät nikotiinivaurioituneilta. On pakko tehdä kuten Noseone ehdotti, maalata ne itse. En ole laskenut, mikä kustannus olisi, mutta kaiken työn kanssa se tulee varmasti kalliimmaksi. Ainakin kaksi kerrosta, ehkä kolme, mieluiten viimeinen kerros paikan päällä.
S0502-Y on vakiintunut standardi puusepäntöissä, kuten ikkunoissa ja ovissa sekä näiden listoissa.
Muuten siitä keskustellaan tässä ketjussa, ja on käynyt ilmi, että S0502-y:llä ja 0502-y:llä on suuri ero.
0502-y:n pitäisi olla valkoisempi. Mutta ongelma valmiiksi lakatuissa listoissa ei katoa.
http://www.byggahus.se/forum/faerg-mala-tapetsera/68167-s0502-y-kontra-0502-y.html
Muuten siitä keskustellaan tässä ketjussa, ja on käynyt ilmi, että S0502-y:llä ja 0502-y:llä on suuri ero.
0502-y:n pitäisi olla valkoisempi. Mutta ongelma valmiiksi lakatuissa listoissa ei katoa.
http://www.byggahus.se/forum/faerg-mala-tapetsera/68167-s0502-y-kontra-0502-y.html
Tismalleen! Nikotiinivaurioituneilta ne näyttävät...:@ Minun piti maalata eilen uudelleen "uusin hankkimani" listat...q(;^5.2 racing sanoi:Täysin arvoton!
On mahdotonta maalata seiniä valkoisemmaksi 0502-y, koska silloin tehtaanmaalatut listat näyttävät nikotiinivaurioituneilta. On pakko tehdä kuten Noseone ehdotti, maalata ne itse. En ole laskenut, mitä kustannukset ovat, mutta kaikella työllä se tulee varmasti kalliimmaksi. Ainakin kaksi kerrosta, ehkä kolme, mieluiten viimeinen kerros paikan päällä.
Klikkaa tästä vastataksesi