Onko se vain minä, joka ÄRSYNNY! niin helvetisti kaikista näistä rakennustavarataloista, joissa on vain antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista antiikinvalkoista

Listoja ym.

En halua remontoida ja laittaa listoja, jotka näyttävät vanhoilta, keltaisilta ja likaisilta! Miksi ei voi saada niitä vaan valkoisina!

Tietenkin ymmärrän, että on xxxxx määrä valkoisen sävyjä... Mutta se, mitä myydään, on :x

Ne ovat kai vain pohjamaalattuja? ;)

Osta maalaamattomia ja maalaa itse? Jätä lakattavaksi?

gadu^ sanoi:
Ne ovat varmaan vain pohjamaalattuja? ;)
Joo voi luulla niin :D

Noseone sanoi:
Osta maalaamattomia ja maalaa itse? Vie maalaukseen?
Joo se on ainoa mahdollisuus näyttää siltä... :@

Täysin hyödytöntä!

On mahdotonta maalata seiniä valkoisemmaksi kuin 0502-y, koska silloin tehtaalla maalatut listat näyttävät nikotiinivaurioituneilta. On pakko tehdä kuten Noseone ehdotti, maalata ne itse. En ole laskenut, mikä kustannus olisi, mutta kaiken työn kanssa se tulee varmasti kalliimmaksi. Ainakin kaksi kerrosta, ehkä kolme, mieluiten viimeinen kerros paikan päällä.

En ole laskenut sitä, mutta ei ole täysin epätodennäköistä, että maalaamattomat ovat niin paljon halvempia kuin maalatut, että voi perustella Bosch PFS 105:n oston?

1102-origpic-0121f5.jpg

Aina voi olla hauskaa omistaa vielä yksi vekotin :)

5.2 racing sanoi:
Täysin arvoton!

On mahdotonta maalata seiniä valkoisemmaksi 0502-y, koska silloin tehtaanmaalatut listat näyttävät nikotiinivaurioituneilta. On pakko tehdä kuten Noseone ehdotti, maalata ne itse. En ole laskenut, mitä kustannukset ovat, mutta kaikella työllä se tulee varmasti kalliimmaksi. Ainakin kaksi kerrosta, ehkä kolme, mieluiten viimeinen kerros paikan päällä.
Tismalleen! Nikotiinivaurioituneilta ne näyttävät...:@ Minun piti maalata eilen uudelleen "uusin hankkimani" listat...q(;^;)p

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.