Pukeudutko tohveleihin, kun olet menossa vaeltamaan, koska joku on sanonut, että se on ok?

0lle sanoi:
Silikoni sisältää etikkaa, joka saa pellin ruostumaan, lateksitiivistettä tulisi käyttää sisätiloissa. Parempi löytää oikea tuote kuin vertailla merkkejä.

Butyyliä tai akryyliä sinun tulisi käyttää.
Erotus lateksin ja akryylin välillä on mikä?

Kuten yllä mainittiin, MS-polymeeri on paras. Tec7 on sellainen, joka on tunnetusti erittäin hyvä!

Jösses.
Vastaa mieluummin kysymykseeni sen sijaan, että esität merkityksettömiä vertauksia.

vectrex sanoi:
Ero lateksin ja akryylin välillä on mikä?

Kuten edellä mainittiin, MS-Polymeeri on paras. Tec7 on sellainen, joka on tunnustetusti erittäin hyvä!
Olet oikeassa alkydi/öljypohjainen pitäisi lukea.

En tiedä juuri mitään Tec7:stä, jos se ei vahingoita peltiä, se on varmasti hyvä.

mexitegel sanoi:
Kannattaa myös parantaa tiivistystä lasin ja alulistan alareunassa. Minulla on samanlaisia ikkunoita ja ajan myötä tiivistys, joka on siinä, halkeaa ja lasiin tuleva vesi pääsee alulistaan ja valuu ulos sivuille, joissa alu-lista päättyy. Tämä saa karmit lopulta lahoamaan (kokemusta on...)
Miten teen tämän? Riittääkö, että laitan jonkin massan päälle vai täytyykö minun irrottaa jotakin? Oletan, että tarkoitat lasin ja alu listan väliä?

Siinä lukee, että Tec7 on silikoni, vai? Oliko tämä se, mitä piti välttää ikkunapelleissä?

snowjim sanoi:
Miten teen tämän? Riittääkö, että laitan massan päälle tai pitääkö minun jakaa jotain? Oletan, että tarkoitat lasin ja alulistan välissä?
Kyllä, lasi seisoo urassa alalistan alareunassa. Minun tapauksessani olemassa oleva tiiviste oli alkanut halkeilla, joten poistin irtonaisen osan ja sitten vedin uuden nauhan ja tasoitin sormella. Annoin kuivua ja kaavin mahdollisen ylimäärän pois partakoneella.

snowjim sanoi:
Det står att Tec7 är silikon ju? Det var väl detta man skulle undvika vid fönsterbleck?
Ja, se on vähän se ongelma. Silicon on ehkä ylivoimainen, mutta sitä ei voi maalata päälle.

mexitegel sanoi:
Kyllä, se on ehkä vähän se ongelma. Silikoni on ehkä ylivoimainen mutta sitä ei voi maalata.
Minulle on ihan okei jos sitä ei voi maalata, kunhan voi ostaa suht oikeaa sävyä, mutta Olle sanoi että ei pitäisi käyttää saumausainetta, joka koostuu silikonista?

Tec7 ei ole silikonia, mistä olet saanut tämän käsityksen?
http://www.novatech.nu/tec7-1019.aspx

Novatec sanoi:
Voiko TEC7:n maalata päälle?
Kyllä. Vesipohjainen maali on suositeltavaa. Myös alkydimaali käy, mutta sillä on pidempi kuivumisaika, joten suositellaan odottamaan 3-5 päivää ennen maalaamista sauman asettamisen jälkeen.

Haha, hyvä sekoitus siinä putkessa siinä tapauksessa ;). Se on luultavasti vain kuvaus siitä, mihin sitä voi käyttää :). Katso valmistajan kotisivua sen sijaan.

Se on rakennusmax, kaikki mikä on tahmeaa ja toimitetaan tuubissa on silikonia heidän maailmassaan.

• Tykkään
mexitegel
  • Laddar…
Okei, silloin pitäisi olla rauhallista käyttää Tec7:ää, kysymys on, että voinko käyttää sitä myös peittämään aukkoja tiilen ja stummen (puu) välillä? Vai pitäisikö minun käyttää jotain muuta siinä (Katso kuva niin näet, että se ei ole täysin tiivis, tämä koskee ikkunoiden ja ovien ympärillä).

Eikö se ole edelleen lateksitiiviste, jota pitäisi käyttää katon ja listan välillä talon sisällä? Eikä Tec7?

Voit käyttää Tec7:a puun ja tiilen välillä myös.

Sisällä käytät lateksisaumaa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.