1 044 lukukertaa ·
5 vastausta
1k lukukertaa
5 vastausta
Tasoittaa sisäseinä, korjata rappauksen irtoaminen?
Onko se kevytbetonia siporex, sinertävä vaihtoehto itse kiven alla rappauksen?K knoen sanoi:
Näyttää siltä kuin kyseessä olisi jonkinlainen kaasubetoni/kevytbetoni/sinibeton. Silloin käytetään yleensä matala-alkalista rappausta.
Olen rappannut vain betoni/leca yms., joten minulla ei ole suurempaa tietoa matala-alkalisista tuotteista.
Weberin tai Finjan verkkosivut antavat varmasti hyviä vastauksia, kun tiedät, mikä alusta on kyseessä. Lue heidän järjestelmänsä ja rakenne-ehdotuksensa on minun vinkkini.
Olen rappannut vain betoni/leca yms., joten minulla ei ole suurempaa tietoa matala-alkalisista tuotteista.
Weberin tai Finjan verkkosivut antavat varmasti hyviä vastauksia, kun tiedät, mikä alusta on kyseessä. Lue heidän järjestelmänsä ja rakenne-ehdotuksensa on minun vinkkini.
Se on sisäpuolella maanpinnan yläpuolella, joten ajatukseni oli käyttää c-rapattu, mutta se voi olla väärin, onhan olemassa kc-rapattu muurauslaasti, ehkä se on parempi?B BSOD sanoi:Näyttää siltä kuin kyseessä olisi jonkinlainen kevytbetoni. Tavallisesti käytetään silloin alhaisen alkalipitoisuuden rappausta.
Olen vain rappannut betonia/leca yms., joten minulla ei ole laajaa ymmärrystä alhaisen alkalipitoisuuden tuotteista.
Weberin tai Finjan kotisivut antavat varmasti hyviä vastauksia kun tiedät, mikä on pohjamateriaali. Lue heidän järjestelmä- ja rakennusehdotuksia, se on minun vinkkini.
Klikkaa tästä vastataksesi