4 332 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Tasoitetaanko kipsisaumat?
Kuinka kittaan kipsilevyjen väliset saumat, joilla ei ole uraa?
Pitäisikö minun leikata pieni ura veitsellä. Sitten kitata ura. Sitten hioa, kun se on kuivunut, kiinnittää vahvikenauha ja sitten kitata uudelleen?
Pitäisikö minun leikata pieni ura veitsellä. Sitten kitata ura. Sitten hioa, kun se on kuivunut, kiinnittää vahvikenauha ja sitten kitata uudelleen?
Tartun ketjuun... Minulla on kellarihuone, jossa on rapatut seinät. Siellä on muutamia mineritputkia (ne, jotka ovat kosketuksissa lattian kanssa) ja kipsiputkia (ne, jotka ovat katon korkeudella) putkia ja palkkeja varten. Huoneen lopputulos on siis enimmäkseen rapattu seinä.
Olen tasoittanut putket, mutta mietin, pitäisikö minun liimata lasikuitukangas (tai tyyliin "ongelmanratkaisija") putkien päälle, jotta maali ei halkeaisi? Onko olemassa riski, että liima tai kangas homehtuu vai ovatko ne epäorgaanisia?
Olen tasoittanut putket, mutta mietin, pitäisikö minun liimata lasikuitukangas (tai tyyliin "ongelmanratkaisija") putkien päälle, jotta maali ei halkeaisi? Onko olemassa riski, että liima tai kangas homehtuu vai ovatko ne epäorgaanisia?
Ilman lasikuitunauhaa/paperia on suuri riski, että näkyviä halkeamia ilmenee saumoissa, kun kipsi liikkuu. Lasikuitunauhan käyttö on useimpien mielestä helpoin vaihtoehto, vaikka paperi on ainoa, joka on hyväksytty boverketin säännösten mukaan.
Joten käytä ehdottomasti jotain nauhaa, tee V nauhalla, tasoita ja nauti hyvästä seinästä
Joten käytä ehdottomasti jotain nauhaa, tee V nauhalla, tasoita ja nauti hyvästä seinästä
Moderator
· Stockholm
· 57 894 viestiä
papp on se, mitä levynvalmistajat määräävät.
Klikkaa tästä vastataksesi