12 221 lukukertaa ·
21 vastausta
12k lukukertaa
21 vastausta
Tasainen sisäkatto kipsillä.
Paras vastaus
Kiitos paljon! Tämäntyyppisiä ne minulla on. Nämä kuvaukset helpottavat nyt, kun olen päättänyt purkaa ne ja asentaa harvarimat ja kipsilevyt.M Myckling sanoi:
Mutta miksi ystäväni? Ymmärrätkö millaiseen työhön olet ryhtymässä lähes ilman mitään syytä? Jos kattosi olisi surkeassa kunnossa, reikiä ja muuta, ymmärtäisin. Mutta vain siksi, että haluat sileän katon, tuntuu kuin se olisi todella hölynpölyä.
Tottakai teet kuten haluat, mutta mieti kahdesti ennen kuin aloitat. Ei ole helppoa purkaa ja asentaa uutta kattoa. Paljon enemmän työtä kuin luulisi. Mutta onnea matkaan ja älä unohda postata tulosta!
Tottakai teet kuten haluat, mutta mieti kahdesti ennen kuin aloitat. Ei ole helppoa purkaa ja asentaa uutta kattoa. Paljon enemmän työtä kuin luulisi. Mutta onnea matkaan ja älä unohda postata tulosta!
Hehe. Ymmärrän mitä tarkoitat. Olen miettinyt sekä 2,3 että 4 kertaa.G Ganescha sanoi:Mutta miksi ystäväni? Ymmärrätkö, mihin työmäärään ryhdyt lähes turhan takia? Jos kattosi olisi ollut surkea, täynnä reikiä ja muuta vastaavaa, ymmärtäisin. Mutta vain koska haluat tasaisen katon, se tuntuu oikein työläältä.
Teet tietysti kuten haluat, mutta mieti kahdesti ennen kuin aloitat. Ei ole mikään pikkujuttu purkaa ja asentaa uutta kattoa. Paljon enemmän työtä kuin uskoisi. Onnea kuitenkin ja älä unohda postata tulosta!![]()
Lupaan. Tuloksesta postataan kuva.
Joo, se oli myös minun ensimmäinen ajatukseni. Mutta asia on se, että kattotuolit ovat cc 1200. Gyproc, jonka olen valinnut tässä tapauksessa, suosittelee cc-mitaksi enintään 400 mm.useless sanoi: