Tänään minulla on sisäkatto, joka on päällystetty kattopaneeleilla. Haluan nyt tasaisen katon ja ymmärrän, että kipsilevy on ratkaisu. Voinko asentaa kipsilevyn suoraan nykyisten kattopaneelien päälle vai pitääkö ne ensin poistaa?

• Alakatto, jossa on valkoisia kattopaneeleja ja savunilmaisin. Sininen seinä kaapilla.
Miksi et voi vain tasoittaa viisteitä olemassaolevassa? Siitä tulee helvetin iso työ laittaa uusi katto ja tasoittaa viisteet siihen.

• Tykkään
RoBo ja 1 muu
  • Laddar…
Näyttää myös siltä, että se on jäljitettyä kipsiä. Ehdottomasti kuten yllä, paklata viisteet.

On kyllä masoniittia siinä katossa.

Tarkalleen, masonit. Voiko sitä tasoittaa?

Claes Sörmland
Masonit liikkuu paljon vuoden aikana, kun kosteuspitoisuus muuttuu. Ei mikään paikka tasoitettavaksi.

Vedä kangasta!
Ja maalaa sitten

Totutte itsenne. Keskity energiasi muihin tärkeämpiin asioihin :)

Varmista masoniitti ?? En ole koskaan nähnyt sitä toteutusta masoniitissa.

• Tykkään
RoBo
  • Laddar…

Paras vastaus

Arvelisin, että sinulla on tämäntyyppinen (tai vastaava) katto. Mietimme myös tasoittamista, kun ostimme talomme, mutta luovuimme ajatuksesta, koska levyjä ei ole aina mahdollista saada täysin tasaisiksi toistensa kanssa.
SB-innertak-tuotteen mainos, joka esittelee takkielementin teknisiä tietoja, ominaisuuksia ja rakennekuvioita.
Asennusohjeet kattoon liittyen, sisältäen kuvituksia kattolevyjen kiinnityksestä ja mitoista. Ohjeet ovat ruotsiksi. Asennusohjeet kattoon liittyen, sisältäen kuvituksia kattolevyjen kiinnityksestä ja mitoista. Ohjeet ovat ruotsiksi.

• Tykkään
Clemens ja 1 muu
  • Laddar…
M Myckling sanoi:
Veikkaisin, että sinulla on tällainen (tai samankaltainen) katto. Olimme myös ajatelleet kitata se sileäksi, kun ostimme talomme, mutta luovuimme ajatuksesta, koska on todennäköisesti mahdotonta saada se hyväksi, jos levyt eivät aina ole täysin tasassa keskenään.
[kuva]
[kuva] [kuva]
Kiitos paljon! Tämäntyyppisiä ne minulla on. Nämä kuvaukset helpottavat nyt, kun olen päättänyt purkaa ne ja asentaa harvarimat ja kipsilevyt.

Mutta miksi ystäväni? Ymmärrätkö millaiseen työhön olet ryhtymässä lähes ilman mitään syytä? Jos kattosi olisi surkeassa kunnossa, reikiä ja muuta, ymmärtäisin. Mutta vain siksi, että haluat sileän katon, tuntuu kuin se olisi todella hölynpölyä.
Tottakai teet kuten haluat, mutta mieti kahdesti ennen kuin aloitat. Ei ole helppoa purkaa ja asentaa uutta kattoa. Paljon enemmän työtä kuin luulisi. Mutta onnea matkaan ja älä unohda postata tulosta! :-)

G Ganescha sanoi:
Mutta miksi ystäväni? Ymmärrätkö, mihin työmäärään ryhdyt lähes turhan takia? Jos kattosi olisi ollut surkea, täynnä reikiä ja muuta vastaavaa, ymmärtäisin. Mutta vain koska haluat tasaisen katon, se tuntuu oikein työläältä.
Teet tietysti kuten haluat, mutta mieti kahdesti ennen kuin aloitat. Ei ole mikään pikkujuttu purkaa ja asentaa uutta kattoa. Paljon enemmän työtä kuin uskoisi. Onnea kuitenkin ja älä unohda postata tulosta! :)
Hehe. Ymmärrän mitä tarkoitat. Olen miettinyt sekä 2,3 että 4 kertaa.
Lupaan. Tuloksesta postataan kuva.

Jos nykyinen katto on tasainen ja suora, sitä ei tarvitse purkaa, vaan voi ruuvata kipsilevyn suoraan siihen kiinni.

useless useless sanoi:
Jos nykyinen katto on tasainen ja suora, sitä ei tarvitse ottaa alas, vaan voi ruuvata kipsin suoraan päälle.
Joo, se oli myös minun ensimmäinen ajatukseni. Mutta asia on se, että kattotuolit ovat cc 1200. Gyproc, jonka olen valinnut tässä tapauksessa, suosittelee cc-mitaksi enintään 400 mm.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.