Aion asentaa koristekiveä kellarin seinälle (ulkoaseinä), mutta tajuan, että sen on ensin oltava erittäin tasainen. Mitä minun pitäisi käyttää sen tasoittamiseen helpoiten? Minulla on paljon rappausta, mutta ei hirveästi halua levittää sitä seinälle, koska se joka tapauksessa peitetään, ja lisäksi se on raskasta työtä. Voiko rappauksen ohentaa hieman enemmän ja tasoittaa sillä? Vai voiko hioa pahimmat epätasaisuudet ja käyttää tavallista kittiä?

Betoniseinä kellarissa, jossa on puukehyksinen ikkuna ja useita puisia lankkuja seinää vasten. Alareunassa näkyy osa tikkaita.

Kellarin epätasainen ulkoseinä, jossa näkyy karkeaa rappausta, valmisteilla olevan koristekiven asennusta varten.

Käsi pitää valkoista, karheapintaista muurauslaattaa raunioituneen kellariseinän edessä.

Mistä olet ostanut tuon kiven?

Eikö sitä voi ajaa fixvkamilla, jossa on suuri hammasrakenne? sen voi laittaa pystyyn fixillä?

Stegu, ostettu ByggMaxista,
http://www.stegu.pl/karta-produktu/art,88,palermo.html

Ajattelin, jos voisi hioa kaiken epätasaisuuden pois ja säätää sen sitten fixillä. Voi olla, että siihen kuluu hirveä määrä, mutta ehkä se todella on sen arvoista! Muuten voi kulua hirveä määrä tasoitetta :)

D
Onko sinulla kuva tuloksesta?

Miten ratkaisit sen?

Olen samanlaisen projektin edessä.

Ei vielä, tulee ensi vuoden alussa. Taktiikkana on hioa pahimmat pois (vain sementtimäiset saumat) ja sitten levittää fix. Palaan tulosten kanssa :) minulla on timanttilaikka kulmahiomakoneeseen, jota käytin vanhan kallasfaltin poistamiseen, kun teimme uudelleen salaojituksen

• Tykkään
danpih
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.