3 307 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Tarvitsen kattotuoleja melko nopeasti....missä??
Olen täydessä vauhdissa talon laajennuksen kanssa ja lähestyn kattoristikoiden asennusta. Nyt ehkä minun olisi pitänyt miettiä tätä hieman aikaisemmin, mutta en voinut laskea sen varaan, että koko Ruotsi pysähtyy vain siksi, että on kesä...jokainen puusepäntyö ja kattoristikkotoimittaja näyttää olevan täysin suljettuna tai niin huonosti henkilöstömäärällä, että kukaan ei voi toimittaa kattoristikoita vasta noin 1 kuukauden kuluttua.
Tarvitsen siis 5 kpl kehysristikoita, tietääkö kukaan, kuka voi koota nämä minulle nopeasti toivotulla toimituksella mahdollisimman pian, mieluiten viikon sisällä. Tietenkin maksan ylimääräistä pikatoimituksesta.
Otettu kiitollisena vastaan vinkkejä.
Tarvitsen siis 5 kpl kehysristikoita, tietääkö kukaan, kuka voi koota nämä minulle nopeasti toivotulla toimituksella mahdollisimman pian, mieluiten viikon sisällä. Tietenkin maksan ylimääräistä pikatoimituksesta.
Otettu kiitollisena vastaan vinkkejä.
Kiitos vinkistä, pitää kai suunnata kirjakauppaan hankkimaan kattokannasopas ja tehdä ne itse, jos kukaan ei tunne tai tiedä ketään, joka voisi esivalmistaa ne nopeasti.dejmon sanoi:
Kävin kaupungin kaikissa tuntemissani kirjakaupoissa, mutta kukaan ei ollut varastossa kattoristikkojärjestelmä/kattoristikko-opasta, vaan he joutuisivat tilaamaan sen toimitukseen 4-6 päivän sisällä.
Tarvitsen tämän nopeammin, joten onko täällä joku, jolla on kattoristikko-opas ja joka voi laskea minulle ristikkoja, olisin kiitollinen, tai jos voin ostaa sen kokonaisena yksityisesti joltain V-åsin seudulla?!
Mitat ja tiedot saa sähköpostivastauksena osoitteeseen c_vette@hotmail.com
Kiitos kaikista vastauksista.
Tarvitsen tämän nopeammin, joten onko täällä joku, jolla on kattoristikko-opas ja joka voi laskea minulle ristikkoja, olisin kiitollinen, tai jos voin ostaa sen kokonaisena yksityisesti joltain V-åsin seudulla?!
Mitat ja tiedot saa sähköpostivastauksena osoitteeseen c_vette@hotmail.com
Kiitos kaikista vastauksista.
Klikkaa tästä vastataksesi