1 551 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Tarjouspyyntö
Hyvää iltaa!
Halusin vain kuulla, miten te olette tehneet!
Talo, jonka olemme juuri saaneet haltuumme, tulee kohtaamaan seuraavat remontit:
Vaihdamme katon, ruoteet ja aluskatteen.
Vaihdamme julkisivun ja teemme lisäeristyksen länsirannikon levyllä. Mitä kaikkea se sitten tarkoittaakaan.
Eristämme sisältä, asennamme OSB-levyt ja sitten kipsilevyt.
Asennamme uuden sisäkaton puoleen talosta.
Lisää tulee varmasti myöhemmin, mutta tämä on, mitä minulla on nyt mielessä.
Olen jo pyytänyt tarjouksia pelkästä "julkisivun vaihdosta", mutta ajattelin, että voisi olla mahdollista saada edullisempi hinta, jos kaikki otetaan mukaan samaan tarjoukseen.
Mitä mieltä olette?
Kiitos kiitos
// repseJ
Halusin vain kuulla, miten te olette tehneet!
Talo, jonka olemme juuri saaneet haltuumme, tulee kohtaamaan seuraavat remontit:
Vaihdamme katon, ruoteet ja aluskatteen.
Vaihdamme julkisivun ja teemme lisäeristyksen länsirannikon levyllä. Mitä kaikkea se sitten tarkoittaakaan.
Eristämme sisältä, asennamme OSB-levyt ja sitten kipsilevyt.
Asennamme uuden sisäkaton puoleen talosta.
Lisää tulee varmasti myöhemmin, mutta tämä on, mitä minulla on nyt mielessä.
Olen jo pyytänyt tarjouksia pelkästä "julkisivun vaihdosta", mutta ajattelin, että voisi olla mahdollista saada edullisempi hinta, jos kaikki otetaan mukaan samaan tarjoukseen.
Mitä mieltä olette?
Kiitos kiitos
// repseJ
Nyt en tiedä miltä talo näyttää, mutta jos julkisivu on korkea ja vaatii telineitä, voi jo siinä säästää rahaa, koska ei tarvitse asentaa ja purkaa kahdesti. Etuna siinä, että tekee vain yhden asian ensin, on se, että voi valita haluaako jatkaa saman urakoitsijan kanssa vai valita toisen, jos ei tunne urakoitsijaa entuudestaan tietenkään.
Klikkaa tästä vastataksesi