Aion purkaa kellarin lattian, jonka pinta-ala on 20m2 ja betonilaatta on noin 15 cm paksu. Mikä voisi olla arvioitu aika tällaiselle työlle? Voivatko työkalun aiheuttamat tärinät vahingoittaa lämpöpumppua, joka sijaitsee viereisessä huoneessa, ja voiko tärinöistä aiheutua halkeamia seiniin ja kattoon?

Bilasin noin 30 neliömetriä, joka oli suunnilleen niin paksu. Se vei minulta viikonlopun tehdä se, mutta minulla oli hyviä ystäviä auttamassa ja käytössä oli Bosch GSH 27. Arvelen, että täytyy olla melko hyvässä kunnossa, jos meinaa selvitä itse 8 tuntia putkeen 2 päivää peräkkäin. Vaihdoimme vuoroja siinä, sekä kellarista materiaalin kantamisessa. Sen sijaan raudoitus voi aiheuttaa ongelmia. Seiniin liittyen, en nähnyt mitään halkeamia, mutta en voi antaa takuita siitä, etteikö sinä kokisi jotain. Luulen, että maantiivistäjä, jota käytin singelin tiivistämiseen, ravisteli taloa enemmän.

Nopein tapa on muuten leikata lattia auki. Ja piikata siellä missä tarvitaan. 20 m2 leikkaat 2h-3h, vähän sen mukaan kuinka isoja paloja leikkaa.. Sitten täytyy vain kantaa palat ulos.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.