Hei!

Minulla on noin 83 juoksumetriä tammilankkua, mukaan lukien tolpat, jotka aion purkaa lähiaikoina.
Voitteko auttaa minua arvioimaan, onko tätä mahdollista myydä vai onko se vain heitettävä kaatopaikalle?

Katsokaa kuvia. Lankut ovat laadultaan vaihtelevia, jotkut ovat melko vääntyneitä ja epätasaisia, mikä tuskin kiinnostaa ketään erityisesti. Mutta jotkut ovat täysin suoria.

Kiitos etukäteen!

• Vanha puuaita, joka on vääntynyt ja epätasainen, kulkee nurmikon vieressä, ympärillä vihreää kasvillisuutta ja taustalla metsää.
  • Kuvassa on vanha puuaita maalaisympäristössä, jossa nurmikkoa kasvaa aidan vieressä. Osa laudoista on taipuneita ja epätasaisia.
Minulla ei ole hyvää vastausta kysymykseesi, paitsi että jos se löytyy järkevän hakumatkan päästä Lounais-Skoonesta, niin voisin ehkä antaa jonkin viisisatasen siitä mahdollisia tulevia projekteja varten.

A arkTecko sanoi:
Minulla ei ole hyvää vastausta kysymykseesi, paitsi jos se löytyy kohtuullisen hakumatkan päästä lounaisesta Skånesta, niin saatan ehkä maksaa siitä muutaman viisisatasen mahdollisia tulevia projekteja varten.
Ok, anna minun palata asiaan, mutta se kuulostaa mielenkiintoiselta. Ne ovat NV Skånessa.

Se olisi hienoa ajaa läpi rikt- ja tasohöylän nähdäksesi kunnon :-)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.