3 732 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
Tammi huonekalujen suunnitteluun
Tarkista paikallisesta puusepästä. He voivat ehkä tarjota oikean paksuuden, leikattuna jne. huomattavasti halvemmalla hinnalla. Epäilen, että lautafirman valikoimassa ovat kaikki eri mitat, joita puusepät normaalisti käyttävät.
Lagavulin
PS Onko sinulla joitain hintatietoja, joita voit postata foorumille?
Lagavulin
PS Onko sinulla joitain hintatietoja, joita voit postata foorumille?
Riippuu vähän siitä, missä asut. Pohjois-Skånessa on pieni paikallinen sahalaitos, joka varmasti voi auttaa sinua: Mats Johansson (0435-53257). Hänellä on usein varastossa monia erilaisia puulajeja, mutta lauta on varastokuivaa - viimeinen kuivaus täytyy sinun tehdä itse (arvelen).
Halusin tehdä niin muutamilla jättimäisillä koivuilla, jotka seisoivat vapaa-ajanasuntomme tontilla. Ensimmäinen saha kysyi: "Missä koivu on kasvanut? Metsässä vai tontilla?" Kävi ilmi, että saha ei halunnut sahata puita, jotka olivat kasvaneet tontilla, koska niissä voisi olla sisäänkasvaneita nauloja. Ne voisivat rikkoa heidän sahanteränsä hampaat.Finansvalpen sanoi:
Joka tapauksessa ajattelen samaa. Olen alkanut miettiä, voisiko Torista ostaa vanhoja massiivipuisia huonekaluja kierrättääkseen puumateriaalia.
Saattaa olla ihmisiä, joilla on kotisaha kuten logosol tai mitä ne nyt ovatkaan nimeltään, eräällä isäni tuttavalla on sellainen, ja kun hän tilaa koivuhalkoja, hän poimii esiin erityisen paksut hienot tukit, jotka hän sahaa puusepän töitä varten. Sellainen minisaha käyttää moottorisahaa, eikä se ole yhtä vaarallista, jos sahaisi naulaan.
Osta sahalta. Siellä hinnat eivät ole niin pahoja. Sitten sinun täytyy kuivata puu ennen höyläämistä.Frode sanoi:
Puusepänliikkeet eivät yleensä pidä siitä, että myyvät valmiiksi höylättyjä lautoja -- se on aika paljon työtä mutta ei niin paljon lisäarvoa.
Stereopenkkiprojektiini olen ostanut tammisen työtason Bauhausista. Ne ovat melko edullisia, mutta sormiliitettävien levyjen kanssa on tylsää.
Klikkaa tästä vastataksesi