40 876 lukukertaa ·
90 vastausta
41k lukukertaa
90 vastausta
Talo on täynnä asbestia, miten edetä?
- Tilanne
- Keskustelu on suljettu.
https://www.google.co.in/search?q=a...ategory%2Funcategorized%2Fpage%2F3%2F;960;720
Tämä kuva puhuu puolestaan.
Tämä kuva puhuu puolestaan.
Hyvä, että olet tarttunut todelliseen ongelmaan. Se osoittaa, että olet tietoinen sairaudesta, ja silloin sitä voidaan hoitaa. Jos ilmanpuhdistin lievittää sairauksien aiheuttamaa kärsimystä, niin se on hyvä.
En minäkään sanoisi ei ilmanpuhdistimelle. Monet rakennus- ja remontointityöt täällä kotona pölyävät kovasti.
En minäkään sanoisi ei ilmanpuhdistimelle. Monet rakennus- ja remontointityöt täällä kotona pölyävät kovasti.
On diagnosoitu jo. OCD, hypokondria olen asettanut itse. Toistuvia masennuksia.
Tunnen itseni ihan fucked up tänään. Asbestin puhdistusaine rauhoitti huolen, mutta olen aivan selvästi alamaissa, sitten onko se lääkkeitten tai psyykkeen ovat eri asia.
Joka tapauksessa en olisi koskaan voinut muuttaa kotiin ilman sitä puhdistajaa ja asua kaverini luona kuluttaa minua jo 3 päivän jälkeen. Olen henkilö, joka tarvitsee omaa aikaa ja selkeitä tapoja ja sellaista.
Kuitenkin mielestäni vielä jotkut täällä ottavat asbestin hyvin kevyesti. Ajattele yksittäistä asbestikuitua.
Tunnen itseni ihan fucked up tänään. Asbestin puhdistusaine rauhoitti huolen, mutta olen aivan selvästi alamaissa, sitten onko se lääkkeitten tai psyykkeen ovat eri asia.
Joka tapauksessa en olisi koskaan voinut muuttaa kotiin ilman sitä puhdistajaa ja asua kaverini luona kuluttaa minua jo 3 päivän jälkeen. Olen henkilö, joka tarvitsee omaa aikaa ja selkeitä tapoja ja sellaista.
Kuitenkin mielestäni vielä jotkut täällä ottavat asbestin hyvin kevyesti. Ajattele yksittäistä asbestikuitua.
Missä sanotaan, että se on asbestisuodatin? Eikö olisi parempi ottaa näytteitä ja katsoa, sisältääkö se asbestia, ja jos vastaus tulee takaisin, että se ei sisällä ainetta, voit unohtaa sen ja jatkaa elämääsi.
Miksi murehtia jotain, jos ei edes katso, onko sitä olemassa?
Onhan kodissa vaikka mitä asioita, joista voisi olla huolissaan......
Hmm...Google....tarkoittaako se, että kaikki mitä internetissä lukee, on totta?
Onhan kodissa vaikka mitä asioita, joista voisi olla huolissaan......
Hmm...Google....tarkoittaako se, että kaikki mitä internetissä lukee, on totta?
Olen kirjoittanut valmistajalle ja he väittävät, että se puhdistaa asbestia varten.
Sitten se puhdistaa kvartsipölylle, vaikuttaa siltä, että tästä ihmiset ovat eniten kiinnostuneita päästä eroon. Kvartsipöly on 5um ja asbesti on noin 2, joten logiikka sanoo minulle, että se toimii.
Sitten se puhdistaa kvartsipölylle, vaikuttaa siltä, että tästä ihmiset ovat eniten kiinnostuneita päästä eroon. Kvartsipöly on 5um ja asbesti on noin 2, joten logiikka sanoo minulle, että se toimii.
Noin 2 mitä? 2 m?, 2 mm?, 2 µm (mikrometri)?raddforasbest sanoi:
Jos suodatin ottaa 5 µm kokoisia partikkeleita, ei ole varmaa, että suodatin ottaa noin 2 µm kokoisia partikkeleita! Koska 2 µm on pienempi kuin 5 µm! Kun on kyse näin pienistä partikkeleista, 3 µm on valtava ero. Se on suunnilleen kuin sanoisi, että yksivuotias ei voi niellä 2 cm halkaisijalta olevaa kuulaa, kun lapsi ei voi niellä 5 cm halkaisijalta olevaa kuulaa; 2 cm halkaisijalta oleva kuula voi olla tappava, mutta 5 cm halkaisijalta oleva kuula ei ole (koska lapsi ei voi saada niin suurta kuulaa kurkusta alas, vaan se jää suuhun).
Hepa-suodatin pystyy yleensä käsittelemään hiukkasia, joiden koko on jopa 0,3 µm, joten nyt keskustelun aloittajan on löydettävä jotain muuta murehdittavaa.Demmpa sanoi:Noin 2 mitä? 2 m?, 2 mm?, 2 µm (mikrometri)?
Jos suodatin ottaa hiukkasia, jotka ovat 5 µm, ei ole varmaa, että suodatin ottaa hiukkasia, jotka ovat noin 2 µm! Koska 2 µm on pienempi kuin 5 µm! Kun on kyse niin pienistä hiukkasista, 3 µm on valtava ero. Se on suunnilleen kuin sanoisi, että yksivuotias ei voi niellä palloa, jonka halkaisija on 2 cm, kun lapsi ei voi niellä palloa, jonka halkaisija on 5 cm, pallo, jonka halkaisija on 2 cm, voi olla tappava, mutta pallo, jonka halkaisija on 5 cm, ei ole (koska lapsi ei voi nielaista niin suurta palloa kurkkuunsa, vaan se jää suuhun).
Otan kuitenkin puoliksi takaisin sen, mitä sanoin toimittajan virheettömyydestä.. He ovat lähettäneet täysin väärän tuotteen minulle, eikä heillä näytä olevan varsinaista tuotetta ennen torstaita.. Miten sitä oikein ajatellaan?