Tilanne
Keskustelu on suljettu.
R
Mistä voi vuokrata asbestrenaren? Kiitos, vastatkaa siihen. Olen googlannut enkä löydä yhtään mitään.

Pese vaatteet ja nuku sitten ulkona tähtien alla, jos todella pidät sitä ongelmana.

Tee ensin analyysi... palaa sitten vastauksen kanssa niin saat todennäköisesti parempia vastauksia.... arvata, uskoa ja olettaa voimme tehdä maailman tappiin asti ilman eroa....

• Tykkään
raddforasbest
  • Laddar…
R
Mutta vakavasti...... ettekö pysty ajattelemaan teoreettisesti pennin vertaa

raddforasbest sanoi:
Mutta tosissaan... ettekö voi ajatella teoreettisesti viiden kopeekan edestä
Sinun on varmaankin kehitettävä lisää, mitä haluat tästä "statementista"? :wow:

raddforasbest sanoi:
Okei... mitä minun pitäisi sitten sanoa? Asbesti ei ole vaarallista ja sitä pitäisi syödä usein
Jos olet ajatellut syödä sitä, se on melko todennäköisesti ei lainkaan vaarallista:

Hengitetty asbesti on jo pitkään dokumentoitu terveydelle vaaralliseksi (muutokset keuhkoissa). Onko terveysriskejä syödä tai juoda (muutokset ruoansulatuskanavassa) jotain, joka sisältää asbestia, on tutkittu useissa tutkimuksissa, mutta toistaiseksi ei ole todisteita siitä, että juomaveden asbesti vaikuttaisi ihmisten terveyteen.

Maailman terveysjärjestö WHO ei pidä todennäköisenä, että juomaveden asbesti, ei eläinkokeissa eikä epidemiologisissa tutkimuksissa vaikuttaisi ihmisten terveyteen (WHO, 2003). Siksi WHO ei ole asettanut terveyteen liittyvää ohjeellista arvoa asbestille asiakirjassaan Guidelines for Drinking-water Quality (GDWQ 2004).
http://www.svensktvatten.se/Vattentjanster/Dricksvatten/Takt-till-kran/Kemiska-amnen/Asbest/

• Tykkään
roland53
  • Laddar…
R
Voisi olla ? Jälkeen . Mutta okei jos talossa on asbestia, mitä minun sitten pitäisi tehdä

• Tykkään
SC Aero
  • Laddar…
Jättääkö äidin ja isän talo ja muuttaa uuteen asuntoon ehkä? :thumbup:

Lopeta murehtiminen. On olemassa vaarallisempia ja pahempia asioita, joille altistat itsesi joka päivä.

R
Mitä teen syyskuun 1. päivään asti sitten

raddforasbest sanoi:
Mitä teen syyskuun 1. päivään asti sitten
Ei mitään...

R
Siis on olemassa se mökki, mutta eilen satoi kaatamalla kun minun piti sisustaa se, en selvinnyt kaikesta ja menin psykiatriselle päivystykselle.

raddforasbest sanoi:
Siis mökki on olemassa, mutta satoi kaatamalla eilen kun oli tarkoitus sisustaa se, en pystynyt kaikkeen ja menin psykiatrian päivystykseen
Jos kaikki mitä sanot tässä on totta, on parempi että haet ammattiapua! Kukaan täällä foorumilla ei voi auttaa sinua ja saatat saada monia vitsiä/ironisia vastauksia.

KUKA on pelotellut sinut asbestilla???

Monien vuosien ajan asbestia esiintyi kaikissa mahdollisissa asioissa. Jarrupalat, kuten jo mainittiin. Rakennusmateriaali ja palosuojapeitteet. Työskentelin yrityksessä 1970-luvulla, jossa meillä oli asbestinauhoja, eristämään lämpöliimapyssyjen letkut koneissa, jotka liimasivat pakkauksia elintarviketeollisuudelle. Joka perjantai puhdistimme koneet paineilmapistoolilla päästäksemme eroon paperipölystä ja tietysti ilmaan pyörteili paljon asbestihiukkasia. Nämä poistettiin, kun käyttö kiellettiin vuonna 1977, mutta KUKAAN, joka siellä työskenteli, ei ole saanut asbestista vaurioita!

Tämän sanottuani en suosittele, että altistuisit sille, mutta voit ehkä ymmärtää, miksi minä ja monet muut ajattelemme, että liioittelet riskejäsi joutua asbestin vahingoittamaksi, vain siksi että vanhempasi poistivat kaakelilaattoja ja naapurisi vaihtoi kattotiilet.

• Tykkään
KnockOnWood
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.