2 651 lukukertaa ·
9 vastausta
3k lukukertaa
9 vastausta
Suuret halkeamat aidantolpissa
Talon omistaja
· Småländska höglandet
· 5 634 viestiä
Niin käy joskus. Niin kauan kuin et aio käyttää tolppia Linderödsgaltin, joka painaa 250 kg, ympäröimiseen, se sujuu kuitenkin hyvin.
Pitäisi kai pystyä myymään ne. Ne, jotka ostetaan uutena, ovat yleensä samanlaisia halkeamia, vaikka ne eivät olisikaan vielä ehtineet kasvaa niin suuriksi. Kaikki, jotka ovat aiemmin käsitelleet sen tyyppisiä tolppia, tietävät, että on vain ajan kysymys, ennen kuin ne näyttävät tuolta.
joo ehkä laitan ne esille ja ihmiset saavat itse päättää haluavatko niitä.Hep sanoi:
Kuten Hep kirjoittaa. Niissä ei ole mitään vikaa. Ne ovat uusia/käyttämättömiä. Meillä on tällaisia pylväitä sähköaidalle hevostarhojemme ympärillä. Ne ovat olleet >20 vuotta nyt. Ei ongelmia. Valitettavasti pylväsi ovat liian lyhyitä, muuten olisin voinut vapauttaa sinut niistä.
Kävin jokin viikko sitten katsomassa mitä uudet maksavat. Ne ovat todella kalliita, joten järkevällä hinnoittelulla niistä pitäisi päästä eroon nopeasti.
Ahaa okei, sitten laitan ne myyntiin järkevään hintaanOldboy sanoi:
Kuten Hep kirjoittaa. Niissä ei ole mitään vikaa. Ne ovat uusia/käyttämättömiä.
Meillä on sellaisia tolppia sähköaidassa hevostarhojemme ympärillä. Ne ovat olleet yli 20 vuotta nyt. Ei ongelmia. Valitettavasti tolppasi ovat liian lyhyitä, muuten olisin voinut vapauttaa sinut niistä.
Kävin muutama viikko sitten katsomassa mitä uudet maksavat. Nehän ovat tosi kalliita, joten järkevällä hinnoittelulla niistä pitäisi päästä eroon nopeasti.
Klikkaa tästä vastataksesi



