Hei,

ajattelin kysyä teiltä, onko yleistä, että tolppiin tulee näin suuria halkeamia. Ne ovat käyttämättömiä, olleet vuoden. Ne ovat 1500x70 kyllästetty.
 
  • Käsi pitelee isolla halkeamalla varustettua painekyllästettyä tolppaa ulkona, vihreä tausta.
  • Halkeillut, käsittelemätön puutolppa, 1500x70 mm, makaa ruohikossa valossa ja varjossa yhden vuoden ajan.
  • Puuaita, jossa näkyy suuria halkeamia. Impregnoitu puupylväs, joka on ollut käyttämättä vuoden ajan. Ympärillä vihreää ruohoa.
Ytimen puuta on yleensä pylväissä, katso vuosirenkaat yläosassa ja ne voivat haljeta niin.
 
Niin käy joskus. Niin kauan kuin et aio käyttää tolppia Linderödsgaltin, joka painaa 250 kg, ympäröimiseen, se sujuu kuitenkin hyvin.
 
Silti tylsää, en tarvitse niitä enää koska aion asentaa sähköverkon tilalle. Joten ajattelin myydä ne, mutta miltä ne näyttävät, luulen että se on vaikeaa.
 
Jepp ei kelpaa edes polttopuuksi, koska ne on käsitelty lahosuojalla.
 
Pitäisi kai pystyä myymään ne. Ne, jotka ostetaan uutena, ovat yleensä samanlaisia halkeamia, vaikka ne eivät olisikaan vielä ehtineet kasvaa niin suuriksi. Kaikki, jotka ovat aiemmin käsitelleet sen tyyppisiä tolppia, tietävät, että on vain ajan kysymys, ennen kuin ne näyttävät tuolta.
 
  • Tykkään
SågspånPappspikEternit ja 1 muu
  • Laddar…
Hep Hep sanoi:
Voisi varmasti myydä niitä. Uudet ostetut ovat yleensä samantapaisesti halkeilleet, vaikka eivät olekaan ehtineet kasvaa niin suuriksi. Kaikki, jotka ovat aiemmin käsitelleet tämän tyyppisiä tolppia, tietävät, että se on vain ajan kysymys ennen kuin ne näyttävät tuolta.
joo ehkä laitan ne esille ja ihmiset saavat itse päättää haluavatko niitä.
 
Kuten Hep kirjoittaa. Niissä ei ole mitään vikaa. Ne ovat uusia/käyttämättömiä. Meillä on tällaisia pylväitä sähköaidalle hevostarhojemme ympärillä. Ne ovat olleet >20 vuotta nyt. Ei ongelmia. Valitettavasti pylväsi ovat liian lyhyitä, muuten olisin voinut vapauttaa sinut niistä. :) Kävin jokin viikko sitten katsomassa mitä uudet maksavat. Ne ovat todella kalliita, joten järkevällä hinnoittelulla niistä pitäisi päästä eroon nopeasti.
 
Oldboy Oldboy sanoi:
Kuten Hep kirjoittaa. Niissä ei ole mitään vikaa. Ne ovat uusia/käyttämättömiä.
Meillä on sellaisia tolppia sähköaidassa hevostarhojemme ympärillä. Ne ovat olleet yli 20 vuotta nyt. Ei ongelmia. Valitettavasti tolppasi ovat liian lyhyitä, muuten olisin voinut vapauttaa sinut niistä. :)
Kävin muutama viikko sitten katsomassa mitä uudet maksavat. Nehän ovat tosi kalliita, joten järkevällä hinnoittelulla niistä pitäisi päästä eroon nopeasti.
Ahaa okei, sitten laitan ne myyntiin järkevään hintaan :) puoleen uushinnasta?
 
Kuulostaa järkevältä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.