Hei!
Minulla ja perheelläni on Storpool J&F:ltä.
Uima-altaan halkaisija on 5,45 ja syvyys 1,32.
Ongelma on siinä, että kukaan ei tule kokoamaan sitä,
eikä me halua tehdä sitä itse.
Meillä oli joku J&F:ltä, mutta hän on nyt peruuttanut
eri syistä.
Haluamme ehtiä uimaan ennen kesän loppua.
Hämminki alkoi siitä, että kaivofirma, joka
piti tasoittaa maaperän, ei tullut 5 viikkoon, ja nyt
meillä ei ole ketään, joka voi koota uima-allas.
Maksamme tietysti mitä se maksaa.
Voitte tulla kun se käy.
Asumme aivan Eskilstunan ulkopuolella.
Lähettäkää meille sähköpostia:
wallbom893@hotmail.com
Kiitollinen avusta!! :-[
Ps: Maa on tasoitettu ja valmis, mutta se ei ole
tarkoitus kaivaa kokonaan alas.. mutta kuten sanottu, nyt
ei ole ketään, joka voi auttaa meitä.