Hei!

Minulla ja perheelläni on Storpool J&F:ltä.
Uima-altaan halkaisija on 5,45 ja syvyys 1,32.
Ongelma on siinä, että kukaan ei tule kokoamaan sitä,
eikä me halua tehdä sitä itse.
Meillä oli joku J&F:ltä, mutta hän on nyt peruuttanut
eri syistä.
Haluamme ehtiä uimaan ennen kesän loppua.
Hämminki alkoi siitä, että kaivofirma, joka
piti tasoittaa maaperän, ei tullut 5 viikkoon, ja nyt
meillä ei ole ketään, joka voi koota uima-allas.
Maksamme tietysti mitä se maksaa.
Voitte tulla kun se käy.
Asumme aivan Eskilstunan ulkopuolella.
Lähettäkää meille sähköpostia: wallbom893@hotmail.com

Kiitollinen avusta!! :-[
Ps: Maa on tasoitettu ja valmis, mutta se ei ole
tarkoitus kaivaa kokonaan alas.. mutta kuten sanottu, nyt
ei ole ketään, joka voi auttaa meitä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.