En oikein tiedä, mihin foorumiosioon yleiset ilta-ajatukset remontoinnista pitäisi laittaa, mutta kokeilen tänne.. minulla on väliseinä ullakolla, joka on luultavasti rakennettu käsivaralla ja epätarkasti, koska sitä katsoessa tulee helposti matkapahoinvointia. Ongelma on, että ullakko on pitkään ollut myös asuintilaa, joten sen seinän korjaaminen on ollut "tehtävien listalla" jo pitkään.
En haluaisi mielellään purkaa koko seinää, vaan mietin, voisinko rakentaa sen päälle. Esimerkiksi kiinnittää 45x45. Mutta toki suoraan.. mutta siellä on muutama sähkörasia. Miten minun pitäisi huomioida ne? Miten saan ne tasaiseksi seinän kanssa?