Ajattelin rakentaa meidän kaapit sisään (tarvitsen lyhentää olemassa olevia runkoja syvyydestä muutamalla sentillä). Olen kuitenkin epävarma siitä, miten saisin aikaiseksi "jatkeen" suoralle seinälle? Miten teen sen parhaiten? Kaapin ovet ovat 50 cm. Leveys, johon on suunniteltu lisää ovi on noin 60 cm, josta 10 cm on seinää/täytettä.
Olen myös maalannut yhteen kuvaan (todella päiväkotitasolla), jotta ymmärtäisitte ajatukseni.
Punainen = hyllyt
Keltainen = ovi
Vihreä = seinä/täytekappale
Ajattelin rakentaa vaatekomerot upotettuna (tarvitsen leikata muutamia senttimetrejä syvyydestä olemassa olevista rungoista). Kuitenkin mietin, miten voisin parhaiten "jatkaa" suoraa seinää? Miten teen sen parhaiten? Vaatekomeron ovet ovat 50 cm. Leveys, johon lisäovi on tarkoitus, on noin 60 cm, joten tarvitsen 10 cm seinää/peitepalaa.
Olen myös maalannut yhteen kuvaan (hyvin päiväkotitasolla), jotta ymmärrätte, miten olen ajatellut.
Punainen = hyllyt
Keltainen = ovi
Vihreä = seinä/peitepala
[kuva] [kuva] [kuva] [kuva]
Helpoin tapa on ostaa peitelevyjä, jotka sitten sahaat oikeaan leveyteen ja kiinnität runkoon ja seinään. Toinen vaihtoehto on jatkaa seinää kipsilevyllä ja koolauksella tarvittavat 10 cm, tasoittaa ja maalata. Voit tehdä samalla tavalla vaatekomeroiden yläpuolella. Katto- ja lattialistat voivat jatkaa vaatekomeroiden yli, jotta ne näyttävät vielä enemmän sisäänrakennetuilta.
Poista kaapin sivu ja aseta tolppa takareunaan ja yksi, johon ovi kiinnittyy. Sahaa hyllyt, jotka täyttävät koko tilan eli olemassa olevan kaapin ja sivukolon. Sitten aseta levy kolon aukon eteen ja kaappien päälle (jos luovut siitä osasta etkä laita ovia koko matkaa ylös). Koska hyllyjä ei todennäköisesti voi siirtää, voit kiinnittää levyn tolppaan ja joihinkin hyllyihin/hyllynkannattimiin.
Vaihtoehtoisesti aseta vain ovet koko tilan eteen ja mittatilaustyönä tehdyt hyllyt oikealle puolelle.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.