Etsin netistä ja löysin kuvan, joka voi tunnistaa, mikä valkoinen "kasvusto" minulla on torpan perustuksessa. Kuvan mukaan se näyttää suolakiteytymiltä. Mitä tehdä? Riittäisikö, jos säätää muovia, joka peittää perustuksen? Se on nimittäin rikki joistain kohdista eikä toimi optimaalisesti kondenssisuojana. Minulla on myös hiekkaa muovin päällä ja ymmärtääkseni hiekan pitäisi olla vain muovin alla. Pitäisikö minun sitten harjata suolakiteytymät pois, korjata tämä ja katsoa, miten se kehittyy? Olen kauhuissani homeongelmista! Ei kuitenkaan ole hajua eikä kasvustoa lattian alla. Pitäisi ehkä lisätä, että kiteytymiä on pääasiassa perusmuurissa maan tasolla.