Vanha timmervägg på badrumsbygge, osäker stelvägg i trä, fönster i bakgrund, olika verktyg och material synliga.
Hei, aion pian alkaa rakentaa tukirakenteita hirsiseinälle kylpyhuoneessa.
Rakennan cc45-koolaus. (Ehkä laatoitan tulevaisuudessa)
Plyfa, kipsilevy ja märkätilamatto pinnoitteeksi.
Mietin, miten käsitellä hirsirunkoa. Kannattaako tiivistää sitä pellavadrevillä? Mikä on seuraava vaihe?
Toivottavasti 45x45-koolaus on ok?

Hirsirunko on lisäeristetty ulkopuolelta edellisen omistajan toimesta.

Viimeksi muokattu:
Hillpinch Hillpinch sanoi:
[kuva]
Hei, aion pian alkaa paneloida hirsiseinää kylpyhuoneessa.
Aion paneloida cc45. (Ehkä laatoitan myöhemmin)
Plyfa, kipsi ja vesieristysmatto pintamateriaalina.
Mietin, kuinka teen hirsirungon kanssa, pitäisikö minun tiivistää se pellavaeristeellä? Mikä on seuraava askel?
Toivottavasti 45x45 koolaukset ovat ok?

Hirsirunko on lisäeristetty ulkopuolelta edellisen omistajan toimesta.
Kuinka teit? Olen tekemässä tätä nyt.

H Ha88e sanoi:
Miten teit? Olen juuri tekemässä tätä nyt.
Hei!
Juuri tämä seinä suoristettiin 45x45 koolauksella ja eristettiin selluvillalla. Jos olisin käyttänyt 45x75, siitä olisi tullut paksu seinä. Ei ollut mitään putkia seinässä.
Käytin paloja masonitista koolauksien takana, koolauksen pituus vaihteli 0-10 mm.
Onko sinulla ikkunoita?

Hei! Kaksi ikkunaa. Yksi kapea aivan kuten sinä plus yksi matala katonrinteessä alapuolella.

Hirsi liikkuu vuodenaikojen vaihteluiden, lumikuorman jne. mukana. Joten älä kiinnitä kylpyhuonetta niin, että molemmat seinät eivät voi liikkua pystysuunnassa toisiinsa nähden. Voi olla riski luulen..

H Ha88e sanoi:
Hei! Kyllä, kaksi ikkunaa. Yksi kapea juuri kuten sinulla plus yksi matala kattoharjan alapuolella.
Sitten meillä on varmaan hyvin samanlaiset talot. Minulla on matala kiinteä seinä ullakolla. Oletko alkanut rakentaa jotain?

Takapuoli.

• Omakotitalon takapiha, jossa on trampoliini, kiipeilyteline, auto nurmikolla ja avattu takapihan ovi.
Juuri nyt etenee hitaasti. Olen luonut lunta koko illan. Joten nyt olen aika poikki. Katsotaan huomenna, ehkä voin ottaa muutaman kuvan, jotta näet projektin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.